GŁÓWNE INFORMACJE:
Nr ewidencyjny:
90774237
Branża:
Internet/E-Commerce
Zarobki:
-
Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Suchy Las
Ważne do:
2025-12-29
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Opis stanowiska:
- Telefoniczna (infolinia przychodząca) i e-mailowa kompleksowa obsługa klienta w języku polskim oraz języku greckim;
- Dbałość o dobre relacje z klientami i pozytywny wizerunek firmy;
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie;
- Opieka nad rynkiem greckim z uwzględnieniem ciągłej weryfikacji strony internetowej pod kątem poprawności językowej treści zawartych na stronie, zrozumiałości komunikatów itp.;
- Dbałość o bezbłędność komunikatów marketingowych, reklam internetowych, social – mediów;
- Realizacja tłumaczeń z języka polskiego na język grecki;
- Obsługa platform internetowych - reakcja na komentarze;
- Obsługa klientów VIP;
- Telefoniczne połączenia wychodzące badające potrzeby klienta;
- Uzyskiwanie feedbacku od klientów w celu poprawy procesu obsługi klienta;
- Czynności administracyjno-biurowe (np. wprowadzanie danych do systemu; korzystanie z baz danych; raportowanie; komunikacja mailowa);
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz języka greckiego w mowie i piśmie;
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta;
- Komunikatywność i miły ton głosu;
- Umiejętności analityczne i samodzielność;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Zaangażowanie w wykonywanie zadań;
- Wielozadaniowość;
- Umiejętność współpracy;
- Obsługa narzędzi: Google Ads, Social – media; MS Excel;
- Mile widziana znajomość systemu SAP;
- Dyspozycyjność stacjonarnie/zdalnie w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku oraz w minimum jedną - maksimum dwie soboty w miesiącu w zależności od zapotrzebowania;
- Otwartość do współ/pracy na nadgodziny/dodatkowe świadczenie w okresach wzmożonych działań w dziale.
- Telefoniczna (infolinia przychodząca) i e-mailowa kompleksowa obsługa klienta w języku polskim oraz języku greckim;
- Dbałość o dobre relacje z klientami i pozytywny wizerunek firmy;
- Obsługa klienta na najwyższym poziomie;
- Opieka nad rynkiem greckim z uwzględnieniem ciągłej weryfikacji strony internetowej pod kątem poprawności językowej treści zawartych na stronie, zrozumiałości komunikatów itp.;
- Dbałość o bezbłędność komunikatów marketingowych, reklam internetowych, social – mediów;
- Realizacja tłumaczeń z języka polskiego na język grecki;
- Obsługa platform internetowych - reakcja na komentarze;
- Obsługa klientów VIP;
- Telefoniczne połączenia wychodzące badające potrzeby klienta;
- Uzyskiwanie feedbacku od klientów w celu poprawy procesu obsługi klienta;
- Czynności administracyjno-biurowe (np. wprowadzanie danych do systemu; korzystanie z baz danych; raportowanie; komunikacja mailowa);
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz języka greckiego w mowie i piśmie;
- Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta;
- Komunikatywność i miły ton głosu;
- Umiejętności analityczne i samodzielność;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Zaangażowanie w wykonywanie zadań;
- Wielozadaniowość;
- Umiejętność współpracy;
- Obsługa narzędzi: Google Ads, Social – media; MS Excel;
- Mile widziana znajomość systemu SAP;
- Dyspozycyjność stacjonarnie/zdalnie w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku oraz w minimum jedną - maksimum dwie soboty w miesiącu w zależności od zapotrzebowania;
- Otwartość do współ/pracy na nadgodziny/dodatkowe świadczenie w okresach wzmożonych działań w dziale.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
