GŁÓWNE INFORMACJE:
Nr ewidencyjny:
90773301
Branża:
Obsługa klienta/Call Center
Zarobki:
-
Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Ostrów Wielkopolski
Ważne do:
2025-12-29
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Helpfind w ostatnich latach stał się najbardziej rozpoznawalną marką w segmencie e-commerce działającą w branży finansowej.
Aktualnie rozwijamy projekt, do którego poszukujemy: Opiekuna klienta biznesowego.
Poszukujemy osoby, która ma umiejętności prowadzenia rozmów biznesowych, potrafi rozmawiać językiem sprzedaży.
Zadania:
- Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów biznesowych chcących nawiązać współpracę z naszą firmą (tworzenie konta klienta, obsługa systemu, wyjaśnienie działania usługi, wsparcie dla klienta, rozwiązywanie problemów)
- Obsługa stałych klientów
- Nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami - pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy
- Rozpatrywanie reklamacji w procesie rozmów telefonicznych
- Rozwój projektu oraz współpraca z Managerem produktu.
Gwarantujemy:
- Wybór preferowanej formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia wraz z systemem motywacyjnym
- Pełne wsparcie przełożonego
- Pracę w nowoczesnej firmie, pełnej przyjaznych współpracowników
- Miejsce, w którym dbamy o atmosferę pracy
- Pracę w nowoczesnym biurze i pyszną kawę
Jeśli tylko:
- Jesteś odpowiedzialny i komunikatywny
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności miękkie
- Angażujesz się w powierzone zadania
- Nie boisz się rozmów telefonicznych
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego), niezależnie od tego, czy obsługiwałeś klienta w terenie, telefonicznie czy też w handlu.
Aplikuj już dziś!
Zgłoszenia prosimy kierować załączając CV w odpowiedzi na ogłoszenie.
Aktualnie rozwijamy projekt, do którego poszukujemy: Opiekuna klienta biznesowego.
Poszukujemy osoby, która ma umiejętności prowadzenia rozmów biznesowych, potrafi rozmawiać językiem sprzedaży.
Zadania:
- Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów biznesowych chcących nawiązać współpracę z naszą firmą (tworzenie konta klienta, obsługa systemu, wyjaśnienie działania usługi, wsparcie dla klienta, rozwiązywanie problemów)
- Obsługa stałych klientów
- Nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami - pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy
- Rozpatrywanie reklamacji w procesie rozmów telefonicznych
- Rozwój projektu oraz współpraca z Managerem produktu.
Gwarantujemy:
- Wybór preferowanej formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia wraz z systemem motywacyjnym
- Pełne wsparcie przełożonego
- Pracę w nowoczesnej firmie, pełnej przyjaznych współpracowników
- Miejsce, w którym dbamy o atmosferę pracy
- Pracę w nowoczesnym biurze i pyszną kawę
Jeśli tylko:
- Jesteś odpowiedzialny i komunikatywny
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności miękkie
- Angażujesz się w powierzone zadania
- Nie boisz się rozmów telefonicznych
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego), niezależnie od tego, czy obsługiwałeś klienta w terenie, telefonicznie czy też w handlu.
Aplikuj już dziś!
Zgłoszenia prosimy kierować załączając CV w odpowiedzi na ogłoszenie.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
