GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
88017734

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, zachodniopomorskie, Szczecin

Ważne do:
2025-10-07

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Pracownik biurowy - ubezpieczenia - księgowość
Miejsce pracy: SzczecinTwój zakres obowiązków
- Obsługa i zarządzanie dokumentacją biurową
- Przyjmowanie i przekazywanie telefonów oraz prowadzenie korespondencji
- Obsługa przychodzących klientów i udzielanie informacji
- Realizacja zamówień i zamawianie materiałów biurowych
- Monitorowanie i utrzymanie porządku w biurze
- Współpraca z innymi pracownikami w celu zapewnienia efektywnej komunikacji i działania biura
- Wykonywanie innych zadań administracyjnych i biurowych zgodnie z potrzebami firmy
Nasze wymagania
- Wykształcenie: Wyższe lub średnie, preferowane związane z obszarem administracyjnym lub biznesowym.
- Doświadczenie: Przedstawienie udokumentowanej praktyki w pracy biurowej lub pokrewnej branży będzie korzystne, ale niekoniecznie dla osób z odpowiednimi umiejętnościami.
- Znajomość narzędzi biurowych: Umiejętność korzystania z programów komputerowych, takich jak Apple Numbers, Pages etc. oraz umiejętność obsługi sprzętu biurowego (drukarki, skanery itp.).
- Organizacja i umiejętności zarządzania czasem: Skuteczne planowanie, organizowanie i przydzielanie zadań, zarówno indywidualnych, jak i grupowych. Umiejętność pracy pod presją czasu i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się wymagań.
- Komunikacja: Wysokie umiejętności komunikacyjne zarówno w mowie, jak i w piśmie. Zdolność do skutecznego przekazywania informacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz utrzymywania dobrych relacji z klientami i innymi pracownikami.
- Umiejętności interpersonalne: Potrzeba umiejętności pracy zespołowej oraz zdolności do budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z innymi członkami zespołu. Zdolność do współpracy, rozwiązywania konfliktów i elastycznego myślenia.
- Dokładność i skrupulatność: Zdolność do precyzyjnej i dokładnej pracy w celu uniknięcia błędów. Dbałość o szczegóły i umiejętność zarządzania dokumentacją.
- Samodzielność i inicjatywa: Umiejętność pracy samodzielnie, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Chęć do nauki i rozwijania się w celu doskonalenia swoich umiejętności.
- Zrozumienie przepisów i procedur: Wiedza i przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur związanych z działalnością biurową, w tym ochroną danych i poufności informacji.
- Dyskrecja: Umiejętność zachowania poufności w odniesieniu do prywatnych i poufnych informacji, zarówno dotyczących klientów, jak i firmy.
Mile widziane
- Języki obce: Znajomość innych języków obcych będzie mile widziana.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.