GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
86434642

Branża:
Marketing/Reklama/Public Relations

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-09-04

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko!
- współtworzenie planów komunikacyjnych dla wybranych marek we współpracy z zespołem brand marketingu,
- koordynacja działań agencji mediowej, digitalowej, PR-owej i strategicznej,
- planowanie i zakup mediów oraz nadzór nad realizacją kampanii ATL/BTL,
- tworzenie założeń do kampanii na podstawie analiz, trendów i wcześniejszych działań,
- realizacja projektów specjalnych i testowanie nowych rozwiązań digital,
- rozwijanie kompetencji zespołów wewnętrznych w zakresie planowania kampanii,
- współpraca z działem analiz, badań i strategii przy tworzeniu rekomendacji mediowych,
- zarządzanie budżetem mediowym i produkcyjnym.
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Zobacz, czego oczekujemy od pracowników na tym smakowitym stanowisku. Oto nasza mieszanka wymagań!
- minimum 2 lata doświadczenia w obszarze mediów (agencja lub klient)
- wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, media, ekonomia, zarządzanie)
- znajomość rynku mediów i narzędzi do planowania komunikacji
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków z raportów
- doświadczenie w koordynacji projektów mediowych lub digital
- biegły angielski w mowie i piśmie
- znajomość specyfiki social mediów i aktualnych trendów
- umiejętność korzystania z GA4, CMS i narzędzi analitycznych
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.