GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
85679134

Branża:
Inne

Zarobki:
od 3300 do 3750.00 EUR, (uzależnione od doświadczenia, wykształcenia)

Lokalizacja:
-

Ważne do:
2025-08-31

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Więcej danych w dodatkowych informacjach
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Inne wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w pisaniu ofert przetargowych, sprzedaży oprogramowania lub podobnej roli. Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, z naciskiem na jasne i przekonujące przedstawianie informacji technicznych, doświadczenie w zarządzaniu ofertami dla złożonych projektów informatycznych oraz udokumentowane sukcesy w wygrywaniu przetargów, bardzo dobra znajomość cyklu życia oferty przetargowej, tworzenia propozycji i negocjowania kontraktów, dokładność i dbałość o szczegóły przy przygotowywaniu i przeglądzie dokumentacji przetargowej, umiejętność tworzenia atrakcyjnych wizualnie prezentacji ofert, silne zdolności organizacyjne i zarządzania projektami, w tym obsługa wielu procesów przetargowych jednocześnie, znajomość procesów zamówień publicznych i specyficznych wymagań branżowych.
Minimum 2 lata doświadczenia w pisaniu ofert przetargowych, sprzedaży oprogramowania lub podobnej roli. Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej, z naciskiem na jasne i przekonujące przedstawianie informacji technicznych, doświadczenie w zarządzaniu ofertami dla złożonych projektów informatycznych oraz udokumentowane sukcesy w wygrywaniu przetargów, bardzo dobra znajomość cyklu życia oferty przetargowej, tworzenia propozycji i negocjowania kontraktów, dokładność i dbałość o szczegóły przy przygotowywaniu i przeglądzie dokumentacji przetargowej, umiejętność tworzenia atrakcyjnych wizualnie prezentacji ofert, silne zdolności organizacyjne i zarządzania projektami, w tym obsługa wielu procesów przetargowych jednocześnie, znajomość procesów zamówień publicznych i specyficznych wymagań branżowych.
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Data zatrudnienia: od 2025-09-01
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
Zapewnienie wyżywienie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowanie: NIE
Pracodawca pokrywa koszt zakwaterowania: NIE
Praca w wolne dni: NIE
Obowiązki:
Wyszukiwanie nowych możliwości biznesowych poprzez monitorowanie portali przetargowych sektora publicznego i prywatnego, tworzenie atrakcyjnych treści ofert, takich jak streszczenia, propozycje wartości, modele cenowe i opisy techniczne dla projektów cyfrowej transformacji, prowadzenie pełnego procesu ofertowego, współpraca z zespołami technicznymi i sprzedażowymi w celu przekładania złożonych informacji technicznych na zrozumiałe, wartościowe oferty, zarządzanie zasobami i harmonogramami, aby zapewnić terminowość i wysoką jakość składanych ofert, współpraca z dyrektorem sprzedaży przy tworzeniu strategii cenowych, zapewnienie zgodności ofert z wymaganiami klientów, przepisami i standardami branżowymi, przeprowadzanie analiz po zakończeniu procesu ofertowego i wdrażanie wniosków.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
2
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Ochotnicze Hufce Pracy.
Kontakt:
Sposób aplikowania:
OHP
Sposób kontaktu / przekazania dokumentów:
za pomocą poczty elektronicznej,
Email:
k.borek@malopolska.ohp.pl w tytule proszę podać „Bid Manager - 420091”
Nazwa jednostki:
[50] WK Kraków Al. J.Słowackiego
Adres jednostki:
Kraków
30-018 Kraków
ul. Al. J.Słowackiego 44
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny w języku angielskim