GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. sprzedaży (Opiekun Klienta) - Hotel Jakubus
Miejsce pracy: Jakubowice (pow. namysłowski)Twój zakres obowiązków
- Realizowanie strategii sprzedaży hotelu zgodnie z polityką firmy
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Przygotowywanie ofert
- Prezentowanie oferty hotelu
- Prowadzenie negocjacji i spotkań handlowych
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych
- Reprezentowanie hotelu
- Sporządzanie raportów sprzedaży i analiza wyników
- analizę potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie dopasowania konkretnych rozwiązań
- Koordynowanie realizacji umów i zamówień we współpracy z działami operacyjnymi hotelu
- Nadzorowanie kompleksowej, prawidłowej obsługi imprez od przygotowania oferty, po realizację umowy
- Monitoring rynku oraz działań konkurencji
Nasze wymagania
- Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży (mile widziane w branży hotelowej, turystycznej lub eventowej)
- Dyspozycyjność
- Silnie rozwinięte kompetencji sprzedażowych w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz umiejętności negocjacji
- Sumienność, dokładność
- Umiejętność budowania oraz zarządzania relacjami z klientami
- Zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta
- Umiejętność pracy pod presją zadań i czasu
- Komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność
Mile widziane
- Znajomość branży hotelarskiej
- Umiejętność zarządzania budżetem
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia za osiągnięty wynik)
- Atrakcyjny pakiet benefitów, prywatna opieka medyczna
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu na stanowisko Key Account Managera
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą
- Szkolenia specjalistyczne oraz dostęp do najnowocześniejszej techniki i wiedzy
- Przyjazne środowisko pracy, otwartość pracodawcy na pomysły
- Stabilną, pełną wyzwań pracę
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dodatkowy urlop
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osadkowski Sp. z o.o.
Jesteśmy firmą rodzinną, która od ponad 30 lat świadczy usługi kompleksowego zaopatrzenia gospodarstw rolnych. Zatrudniamy ponad 400 osób oraz realizujemy obroty przekraczające miliard złotych rocznie, co czyni nas jedną ze 100 największych firm o polskim kapitale. Zajmujemy czołową pozycję na rynku środków ochrony roślin, nawozów sztucznych, nasion kwalifikowanych, skupu płodów rolnych, maszyn oraz usług finansowych. Patrzymy w przyszłość i nieustannie dążymy do doskonałości. Działamy w sposób uczciwy i transparentny, budujemy długotrwałe relacje, oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Opieramy swoją działalność o nowoczesne metody pracy oraz zaawansowane systemy informatyczne. Tworzymy rolnictwo w wersji PRO.
Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie http://osadkowski.pl/ i w zakładce https://osadkowski.pl/pl/kariera/
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
