Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Szukaj
Menu
pracuj.pl

TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA

JM Mobile Jakub Maj
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84507065
Branza
Branża:
Obsługa klienta/Call Center
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków
Zegar
Ważne do:
2025-06-25
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Telefoniczny doradca klienta

Miejsce pracy: Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczny kontakt z klientami w celu sprzedaży produktów i usług sieci PLAY
  • Praca Hybrydowa ( sam decydujesz czy chcesz pracować w biurze czy zdalnie ).
  • Zarobki 5000zł -15 000 zł czym więcej pracujesz tym więcej zarabiasz.
  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami, dostosowując ofertę do ich indywidualnych potrzeb.
  • Realizacja celów sprzedażowych oraz dbanie o wysoką jakość obsługi, zapewniając pełne zadowolenie klientów.
  • Raportowanie wyników pracy oraz aktywny udział w szkoleniach, aby stale podnosić swoje kompetencje i efektywność.

Nasze wymagania

  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Pozytywne nastawienie oraz motywacja do pracy w sprzedaży.
  • Zaangażowanie i chęć rozwoju w branży sprzedażowej.
  • Podstawowa obsługa komputera i swobodne korzystanie z systemów CRM.

To oferujemy

  • Szkolenie które kompleksowo przygotuje Cię do pracy i zapewni niezbędne umiejętności dzięki którym będziesz zarabiać satysfakcjonujące pieniądze.
  • Elastyczne godziny pracy – możliwość dostosowania grafiku do Twoich potrzeb po ukończeniu okresu wdrożeniowego.
  • Przyjazną atmosferę pracy i motywujące warunki zatrudnienia.
  • Programy motywacyjne – premiujemy za zaangażowanie oraz osiąganie celów, zapewniając dodatkowe bonusy i nagrody.

Benefity

  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników

O nas

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży produktów i usług telekomunikacyjnych. Naszą misją jest dostarczanie klientom najwyższej jakości rozwiązań, dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Działamy z pełnym zaangażowaniem, stawiając na innowacyjność, profesjonalizm i doskonałą obsługę.

Tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym każdy ma szansę na rozwój i awans. Wspieramy współpracę, motywację i wspólne osiąganie celów. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w dynamicznej branży telekomunikacyjnej!

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez JM Mobile Jakub Maj z siedzibą w: Kuchary 90, 32-120 Nowe Brzesko (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: jakub.maj@jmmobile.com.pl.

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Ostrzeżenie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, małopolskie, Kraków
Następna
Zobacz na mapie
(otwiera nowe okno)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

PRACOWNIK CALL CENTER/TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA
Konsorcjum Naukowo-Edukacyjne
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA
ModernFS
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA
"PREMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA BIZNESOWEGO
ISP24 B sp. z o.o. SK
TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA - PRACA DLA STUDENTÓW I UCZNIÓW
Unique People sp. z o.o.
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie