GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Doradca klienta premium - Sprzedawca dóbr luksusowych
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
CO BĘDZIESZ U NAS ROBIĆ?
Współtworzyć rozwijającą się markę H&H Solutions w Sopocie / Warszawie , multibrandowy showroom z wyposażeniem luksusowych wnętrz posiadającym w swoim portfolio topowe włoskie, francuskie, hiszpańskie czy niemieckie marki.
Zapewniać kompleksową obsługę doradztwa dla klienta premium ( prezentacja produktów, organizacja spotkań, kontakt telefoniczny ) dzięki doskonałej znajomości produktów, umożliwiającej optymalne doradztwo.
Organizować spotkania i rozmowy telefoniczne z architektami i projektantami.
Nadzorować proces realizacji zamówień.
Dbać o prawidłowy obieg dokumentów oraz obsługiwać bazę danych.
Reprezentować firmę na targach branżowych i eventach, brać udział w szkoleniach krajowych i zagranicznych.
Tworzyć ciekawe projekty z celebrytami, współpracować z markami premium.
Nasze wymagania
CZEGO OCZEKUJEMY?
Nastawienia na realizację celów sprzedażowych i tworzenia rozwiązań poprawiających wyniki.
Biegłej znajomości programów MS Office oraz narzędzi internetowych.
Zaangażowania, odpowiedzialności i efektywności.
Dobrych umiejętności komunikacyjnych i elastyczności w podejściu do klienta.
Znajomości języka angielskiego (poziom komunikatywny).
Inicjatywy, kreatywności oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
Wysokiej kultury osobistej i miłej aparycji.
Mile widziane
Szukamy osób nieprzeciętnych, zaangażowanych, posiadających zmysł estetyczny, które z pasją będą rozmawiać i doradzać Klientom w kwestii zakupu naszych produktów oraz pozyskiwać nowych klientów. Znajomość branży architektonicznej lub wnętrzarskiej na rynku marek ekskluzywnych mile widziane.
To oferujemy
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz uczestnictwo w ciekawych projektach.
Udział w szkoleniach zagranicznych i targach międzynarodowych.
Rozwój kompetencji - szkolenia negocjacyjne, sprzedażowe oraz crossmarketingowe.
Miłą atmosferę w firmie z dużym potencjałem sprzedaży.
Pracę z produktami najwyższej jakości w branży.
Możliwość wdrażania własnych pomysłów.
Wynagrodzenie w oparciu o podstawę oraz atrakcyjny system prowizyjny.
O nas
KIM JESTEŚMY?
Jesteśmy młodym, zgranym zespołem, kierujemy się filozofią rzetelnego doradztwa produktów premium. W naszych Showroomach klienci mogą wyposażyć kompleksowo swoje wnętrza od kuchni przez salon do sypialni. Współpracujemy z markami premium t.j.: Moroso, Tréca de Paris, Ligue Roset, Flou, Simmons, Venicem, 101 cph, Meridiani etc.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez SLEEPING CONCEPT sp. z o.o. z siedzibą w: Powsińska 16, 02-920 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: rekrutacja.warszawa@hhsolutions.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
