Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Search
Menu
pracuj.pl

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (M/F/D)

LYRECO Polska SA
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84349911
Branza
Branża:
Administracja biurowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Komorów (pow. pruszkowski)
Zegar
Ważne do:
2025-06-20
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/f/d)

Miejsce pracy: Komorów (pow. pruszkowski)

Twój zakres obowiązków

  • Proaktywne przyjmowanie, analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów we wszystkich dostępnych kanałach komunikacji.
  • Rejestrowanie oraz bieżące monitorowanie realizacji zamówień, z dbałością o ich poprawność i terminowość.
  • Obsługa zgłoszeń dotyczących modyfikacji danych klientów, reklamacji, dokumentów sprzedaży oraz faktur.
  • Udzielanie informacji i doradztwo klientom w zakresie produktów, usług oraz narzędzi samoobsługowych.
  • Współpraca z działami wewnętrznymi firmy, w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
  • Dbałość o archiwizację dokumentów oraz właściwą wysyłkę dokumentów sprzedaży – zarówno w wersji tradycyjnej, jak i elektronicznej.
  • Przestrzeganie wewnętrznych procedur oraz standardów związanych z ochroną danych osobowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy biurowej, w tym w pracy z dokumentami (faktury, noty księgowe).
  • Obsługa komputera w stopniu dobrym (w tym Excel).
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
  • Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
  • Nastawienie na rozwój, stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta.
  • Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju w dużej, stabilnej, międzynarodowej firmie.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (na czas określony) oraz system premiowym.
  • Godziny pracy: trzy zmiany; 8-16, 9-17, 10-18 w cyklach tygodniowych.
  • Szkolenia wstępne i rozwojowe.
  • Platforma Benefitowa – my wpłacamy środki a Ty decydujesz na co je wydasz: Karta Multisport, bilety do kina lub inne przyjemności.
  • Bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego eTutor.
  • Platforma Mindgram z dostępem do wparcia min. psychologicznego, rozwojowego, finansowego.
  • Szkolenia dostosowane do potrzeb indywidualnych oraz biznesowych.
  • Parking dla Pracowników.
  • Wyjścia Integracyjne.
  • Zniżki na produkty.
  • Owocowe wtorki.
  • Kantyna pracownicza.
  • Oferta jest skierowana również do osób posiadających aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • siłownia w biurze
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • wyprawka dla dziecka
  • program rekomendacji pracowników
  • kantyna pracownicza

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która z pasją i zaangażowaniem będzie wspierać naszych klientów w codziennej współpracy, zapewniając wysoką jakość obsługi oraz szybki i profesjonalny kontakt.

LYRECO Polska SA

Wiodący dostawca artykułów do biura i miejsc pracy 9 000 pracowników w Europie i Azji Ponad 10 000 produktów w ofercie (w tym ponad 5000 produktów ekologicznych) 2 mld euro globalnego obrotu rocznie 250 000 przesyłek dostarczanych dziennie na całym świecie.

Jesteśmy zawsze blisko naszych Klientów, aby ułatwić ich codzienną pracę.

Lyreco Polska S.A. z siedzibą w Sokołowie (05-806), ul. Sokołowska 33, jest administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych w trakcie aplikowania na daną ofertę pracy. Dane te, będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym Pani/Pan zgłosił/a swoją kandydaturę.
Aplikując na ogłoszenie, prosimy o zamieszczanie w CV, wyłącznie niezbędnych informacji, zgodnie z naszym ogłoszeniem rekrutacyjnym.
Po zakończeniu procesu rekrutacyjnego Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane w innych rekrutacjach. Dane będą archiwizowane do 1 roku, a następnie usunięte. Przysługują Pani/Panu, wszystkie prawa dotyczące przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych, określone w RODO, m.in. prawo dostępu, poprawiania danych, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia, sprzeciwu. W każdej chwili może Pani/Pan, skontaktować się z nami w celu realizacji swoich praw RODO pod adresem e-mail: rodo@lyreco.com
Pełną politykę prywatności dla kandydatów do pracy znajdziesz pod linkiem: https://lyreco.com/group/poland/pl/odpowiedzialnosc-biznesu/polityka-prywatnosci-dla-kandydatow-do-pracy
W Lyreco Polska S.A. obowiązuje Regulamin zgłoszeń wewnętrznych z dnia 14 października 2024 r.
Na jego podstawie możesz zgłosić ewentualne naruszenie prawa lub naruszenie wewnętrznych regulacji i standardów etycznych obowiązujących w Spółce, a wynikających z Kodeksu Etyki Lyreco.
Zgłoszenia można przesyłać na adres e-mail: pl.sygnalista@lyreco.com
Spółka nie przyjmuje zgłoszeń anonimowych.
Sygnalista otrzyma potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w ciągu 7 dni. Wszystkie zgłoszenia rozpatruje Komisja ds. Etyki i Zgodności, która w ciągu 3 miesięcy od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przekaże sygnaliście informację zwrotną. Regulamin zgłoszeń wewnętrznych dostępny jest tutaj: https://www.lyreco.com/group/poland/pl/kariera/sygnalista. />

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, mazowieckie, Komorów (pow. pruszkowski)
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie