GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84349911

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Komorów (pow. pruszkowski)

Ważne do:
2025-06-20

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/f/d)
Miejsce pracy: Komorów (pow. pruszkowski)Twój zakres obowiązków
- Proaktywne przyjmowanie, analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów we wszystkich dostępnych kanałach komunikacji.
- Rejestrowanie oraz bieżące monitorowanie realizacji zamówień, z dbałością o ich poprawność i terminowość.
- Obsługa zgłoszeń dotyczących modyfikacji danych klientów, reklamacji, dokumentów sprzedaży oraz faktur.
- Udzielanie informacji i doradztwo klientom w zakresie produktów, usług oraz narzędzi samoobsługowych.
- Współpraca z działami wewnętrznymi firmy, w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
- Dbałość o archiwizację dokumentów oraz właściwą wysyłkę dokumentów sprzedaży – zarówno w wersji tradycyjnej, jak i elektronicznej.
- Przestrzeganie wewnętrznych procedur oraz standardów związanych z ochroną danych osobowych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w pracy biurowej, w tym w pracy z dokumentami (faktury, noty księgowe).
- Obsługa komputera w stopniu dobrym (w tym Excel).
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz umiejętność pracy w zespole.
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
- Odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
- Nastawienie na rozwój, stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności.
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy w obszarze Obsługi Klienta.
- Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- Możliwość rozwoju w dużej, stabilnej, międzynarodowej firmie.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (na czas określony) oraz system premiowym.
- Godziny pracy: trzy zmiany; 8-16, 9-17, 10-18 w cyklach tygodniowych.
- Szkolenia wstępne i rozwojowe.
- Platforma Benefitowa – my wpłacamy środki a Ty decydujesz na co je wydasz: Karta Multisport, bilety do kina lub inne przyjemności.
- Bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego eTutor.
- Platforma Mindgram z dostępem do wparcia min. psychologicznego, rozwojowego, finansowego.
- Szkolenia dostosowane do potrzeb indywidualnych oraz biznesowych.
- Parking dla Pracowników.
- Wyjścia Integracyjne.
- Zniżki na produkty.
- Owocowe wtorki.
- Kantyna pracownicza.
- Oferta jest skierowana również do osób posiadających aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- siłownia w biurze
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- wyprawka dla dziecka
- program rekomendacji pracowników
- kantyna pracownicza
Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która z pasją i zaangażowaniem będzie wspierać naszych klientów w codziennej współpracy, zapewniając wysoką jakość obsługi oraz szybki i profesjonalny kontakt.
LYRECO Polska SA
Wiodący dostawca artykułów do biura i miejsc pracy 9 000 pracowników w Europie i Azji Ponad 10 000 produktów w ofercie (w tym ponad 5000 produktów ekologicznych) 2 mld euro globalnego obrotu rocznie 250 000 przesyłek dostarczanych dziennie na całym świecie.
Jesteśmy zawsze blisko naszych Klientów, aby ułatwić ich codzienną pracę.
Lyreco Polska S.A. z siedzibą w Sokołowie (05-806), ul. Sokołowska 33, jest administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych w trakcie aplikowania na daną ofertę pracy. Dane te, będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym Pani/Pan zgłosił/a swoją kandydaturę.Aplikując na ogłoszenie, prosimy o zamieszczanie w CV, wyłącznie niezbędnych informacji, zgodnie z naszym ogłoszeniem rekrutacyjnym.
Po zakończeniu procesu rekrutacyjnego Pani/Pana dane nie będą wykorzystywane w innych rekrutacjach. Dane będą archiwizowane do 1 roku, a następnie usunięte. Przysługują Pani/Panu, wszystkie prawa dotyczące przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych, określone w RODO, m.in. prawo dostępu, poprawiania danych, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przeniesienia, sprzeciwu. W każdej chwili może Pani/Pan, skontaktować się z nami w celu realizacji swoich praw RODO pod adresem e-mail: rodo@lyreco.com
Pełną politykę prywatności dla kandydatów do pracy znajdziesz pod linkiem: https://lyreco.com/group/poland/pl/odpowiedzialnosc-biznesu/polityka-prywatnosci-dla-kandydatow-do-pracy
W Lyreco Polska S.A. obowiązuje Regulamin zgłoszeń wewnętrznych z dnia 14 października 2024 r.
Na jego podstawie możesz zgłosić ewentualne naruszenie prawa lub naruszenie wewnętrznych regulacji i standardów etycznych obowiązujących w Spółce, a wynikających z Kodeksu Etyki Lyreco.
Zgłoszenia można przesyłać na adres e-mail: pl.sygnalista@lyreco.com
Spółka nie przyjmuje zgłoszeń anonimowych.
Sygnalista otrzyma potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w ciągu 7 dni. Wszystkie zgłoszenia rozpatruje Komisja ds. Etyki i Zgodności, która w ciągu 3 miesięcy od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przekaże sygnaliście informację zwrotną. Regulamin zgłoszeń wewnętrznych dostępny jest tutaj: https://www.lyreco.com/group/poland/pl/kariera/sygnalista.
/>
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.