GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: GliwiceTwój zakres obowiązków
- obsługa zamówień klientów w zakresie przyjmowania i rejestrowania zamówień w systemie,
- kontrola zamówień pod kątem asortymentu, dostępności oraz zdolności płatniczych klienta,
- przygotowywanie dokumentacji handlowej,
- komunikacja z klientem w zakresie potwierdzania zamówień i informowaniem o terminach realizacji,
- ustalanie warunków i kontrola prawidłowości dostaw.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzaniu zamówieniami,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
- Dobra znajomość MS Office,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- Wartości podobne do naszych: Troska, Odwaga i Dotrzymywanie Obietnic.
To oferujemy
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w międzynarodowym środowisku,
- Zatrudnienie na ½ etatu na podstawie umowy o pracę na czas określony (około 14 miesięcy),
- Udział w szkoleniach, możliwość nauki języka angielskiego,
- Dofinansowanie do karty Multisport,
- Dofinansowanie do posiłków 13 zł dziennie,
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- brak dress code’u
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- program rekomendacji pracowników
Twoje możliwości
Szukamy obecnie osoby na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds. Obsługi Klienta do naszego zakładu produkcyjnego w Gliwicach. To stanowisko zostało utworzone na czas trwania projektu, przewidujemy zatrudnienie na okres 14 miesięcy. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez efektywne zarządzanie zamówieniami i komunikację, wspierając tym samym terminową realizację dostaw i utrzymanie dobrych relacji z klientami.
Będziesz raportować bezpośrednio do Kierownika ds. Obsługi Klienta i Łańcucha Dostaw i będziesz częścią zespołu Działu Obsługi Klienta. Na tym stanowisku będziesz blisko współpracować z Działem Sprzedaży i Specjalistami ds. Planowania Produkcji.
Huhtamaki Foodservice Gliwice Sp. z o.o.
Jesteśmy kluczowym, globalnym dostawcą zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych. Naszą misją jest uczynienie wszystkich opakowań nadającymi się do recyklingu, ponownego użycia lub kompostowania. Każdego dnia dbamy o higienę i bezpieczeństwo żywności oraz napojów dla ludzi na całym świecie. Jesteśmy Huhtamaki.
Możesz stać się częścią naszej wizji, ponieważ to nasi utalentowani ludzie sprawiają, że to się dzieje. Nasi pracownicy na hali produkcyjnej tworzą innowacyjne, zrównoważone produkty, a nasi pracownicy w biurach codziennie zapewniają doskonałe rozwiązania naszym klientom. Wszyscy pracujemy tu razem.
Oferujemy miejsce, w którym możesz czuć się bezpiecznie, otrzymywać wsparcie i wywierać wpływ, abyśmy wszyscy mogli razem skoncentrować się na przyszłości.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
