Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Search
Menu
pracuj.pl

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Randstad Polska Sp. z o.o.
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84274155
Branza
Branża:
Obsługa klienta/Call Center
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Poznań
Zegar
Ważne do:
2025-06-18
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Poznań

Rekrutujemy dla

Jesteś młody, otwarty na ludzi i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku?

Dołącz do naszego zespołu obsługi klienta – wspieramy jedną z wiodących platform zakupowych online i pokazujemy, jak w praktyce wygląda nowoczesna obsługa.

Nie musisz znać wszystkich odpowiedzi – liczy się zapał do nauki, chęć rozwoju i otwartość na pracę z ludźmi. Jeśli lubisz rozmawiać, potrafisz słuchać i masz już pierwsze doświadczenia w kontakcie z klientem – nawet niewielkie – to będzie świetny start.

U nas liczy się Twój głos, Twoje pomysły i zaangażowanie.

Dołącz do zespołu, który działa na pierwszej linii kontaktu z klientem – i odkryj, jak fascynujący potrafi być świat e-commerce!

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa i wsparcie klientów oraz partnerów za pośrednictwem e-maila, czatu i telefonu
  • Udzielanie informacji o statusie zamówień i procedurach zwrotów
  • Budowanie pozytywnych relacji i proaktywne rozwiązywanie problemów
  • Wsparcie administracyjne zespołu (weryfikacja danych, aktualizacja systemów)
  • Dbanie o jakość procesów i poprawność wprowadzanych informacji

Wymagania pracodawcy

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Swobodna i poprawna komunikacja w języku polskim
  • Komunikatywność, nastawienie na klienta i pracy zespołowej
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym

Mile widziane

  • Pierwsze doświadczenie w pracy z klientem – np. w contact center, biurze obsługi lub w środowisku, gdzie kontakt odbywał się wieloma kanałami (telefon, chat, e-mail). Ważna jest dla nas umiejętność sprawnej, jasnej i życzliwej komunikacji.

Pracodawca oferuje

  • Umowa o pracę tymczasowa — stabilne warunki współpracy od pierwszego dnia
  • Hybrydowy model pracy — docelowo część dni zdalnie, część z biura w Poznaniu
  • W pierwszych miesiącach możliwa jest praca zdalna. Jednak z czasem zaprosimy Cię również do biura, dlatego szukamy osób mieszkających w Poznaniu lub okolicach, które będą mogły brać pod uwagę dojazdy do pracy w niedalekiej przyszłości.
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające — od obsługi systemów, przez procesy e-commerce, aż po kontakt z klientem
  • Elastyczny grafik w godzinach 7:00–24:00 (również weekendy)
  • Pracę w młodym, wspierającym zespole i dobrą energię każdego dnia!

Dlaczego warto aplikować

Wiemy, że nie zawsze można spełnić wszystkie kryteria „w 100%”. Jeśli czujesz, że jesteś osobą otwartą na rozwój i chcesz zdobyć doświadczenie w e-commerce, zachęcamy Cię do aplikowania — czekamy na Twoje CV! Oferta może zostać zamknięta wcześniej po otrzymaniu wystarczającej liczby zgłoszeń.

Randstad Polska Sp. z o.o.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia


Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, wielkopolskie, Poznań
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA SKLEPU INTERNETOWEGO
Agrosimex Sp.z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
FUNDACJA WSPARCIA I INTEGRACJI STUDENTÓW
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
INVPOWER
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (RYNEK UKRAIŃSKI)
Cosibella Sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
4MW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie