GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Kelner / Kelnerka - Barman / Barmanka
Miejsce pracy: WrocławTwój zakres obowiązków
- Obsługa gości w klubie bilardowym
- Przyjmowanie zamówień od klientów
- Doradzanie w wyborze oferowanych produktów
- Serwowanie zamówionych napojów
- Przygotowywanie drinków i koktajli
- Zapewnienie odpowiedniej obsługi stołów i podawanie potraw w odpowiednich czasach
- Obsługa kasy i przyjmowanie płatności
- Utrzymywanie czystości na sali restauracyjnej lub w barze
- Przygotowywanie stołów do kolejnych gości
- Praca w zespole z innymi członkami personelu, takimi jak kelnerzy i barmani
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi i pozytywnej atmosfery dla gości
- Szybka i skuteczna reakcja na potrzeby klientów, włącznie z rozwiązywaniem ewentualnych reklamacji
Nasze wymagania
Mile widziane doświadczenia w pracy jako kelner / kelnerka lub barman / barmanka.
Znajomość obsługi kasy fiskalnej, terminala płatniczego i innych urządzeń związanych z obsługą klienta.
Umiejętności komunikacyjne:
- wysoka jakość obsługi klienta, z umiejętnością budowania pozytywnych relacji z gośćmi.
- umiejętność słuchania i dostosowywania się do potrzeb klienta.
- zdolność do obsługi nawet w trudnych sytuacjach.
Znajomość języków obcych:
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym jest mile widziana.
Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem.
Znajomość menu i napojów:
Podstawowa znajomość klasycznych trunków i drinków
Znajomość różnych rodzajów alkoholi, umiejętność mieszania drinków i przygotowywania koktajli.
Organizacja pracy:
Zdolność do zarządzania czasem i priorytetami, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.
Skrupulatność i dokładność w przyjmowaniu zamówień i obsłudze klienta.
Możliwość pracy w godzinach wieczornych, w weekendy i święta.
Umiejętność pracy zespołowej:
Umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z innymi członkami zespołu.
Wygląd zewnętrzny:
Zadbany wygląd, odpowiedni do stanowiska kelner / kelnerka - barman / barmanka.
Czysty i schludny strój zgodny z wymaganiami firmy.
Elastyczność i pozytywne podejście:
Gotowość do dostosowania się do zmieniających się warunków pracy.
Pozytywne podejście, uśmiech i entuzjazm w kontaktach z gośćmi.
Umiejętności rozwiązywania problemów:
umiejętność podejmowania decyzji w sytuacjach problemowych.
Reagowanie na skargi i problemy klientów w sposób spokojny i profesjonalny.
Znajomość zasad bezpieczeństwa i higieny:
Świadomość i przestrzeganie zasad BHP i HACCP.
Certyfikaty lub licencje:
Posiadanie certyfikatów lub licencji, takich jak szkolenie z obsługi alkoholu lub kurs barmański, będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- Pracę w prestiżowym klubie bilardowym w samym centrum Wrocławia
- Wdrożenie na stanowisku oraz mentoring w trakcie pracy
- Możliwość przyuczenia do zawodu barmana w przypadku stanowiska kelnerskiego
- Wsparcie zespołu
- Elastyczny grafik pracy/zmianowy system pracy
O nas
Salon La Sezam położony jest w samym sercu Wrocławia, przy ulicy Kuźniczej 10.
Naszym głównym celem jest świadczenie usług o wyjątkowo wysokim standardzie. Dysponujemy 17 profesjonalnymi stołami do gry, które posiadają certyfikaty przyznawane przez Światowe Federacje Bilardowe.
W estetycznych a zarazem klimatycznych wnętrzach La Sezam znajdziecie również dobrze zaopatrzony drink bar oraz świetnie wyszkoloną i chętnie służącą pomocą obsługę.
Wizyta w naszym klubie bilardowym to gwarancja miło spędzonego czasu w gronie przyjaciół, rodziny lub znajomych.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez SALONY BILARDOWE Sz. Wołoszyn, K.Wróbel spólka cywilna z siedzibą w: Kuźnicza 10, 50-138 Wrocław (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: snoozee147@gmail.com.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
