GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84089135

Branża:
Sprzedaż

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Katowice

Ważne do:
2025-06-12

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Polskie Centrum Obsługi Biznesu (PCOB) to instytucja zajmująca się udzielaniem wsparcia i pomocy dla przedsiębiorców, którzy chcą skupić się na rozwoju swojej działalności poprzez outsourcing części zadań, takich jak dokumentacja, gromadzenie danych, obsługa podatkowa, marketingowa, handlowa itp. W tym celu PCOB przeprowadza audyt przedsiębiorstwa, aby określić jego potrzeby i dostosować ofertę outsourcingu do jego indywidualnych potrzeb. Dzięki temu przedsiębiorca może skupić się na swojej działalności bieżącej, a PCOB zajmuje się obsługą tych czynności, które mogą być dla niego trudne lub czasochłonne.
Przedstawiciel Handlowy
Do 6 lokalizacji: Wrocław, Katowice, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Szczecin
Zakres obowiązków:
-Sprzedaż usług oferowanych przez firmę (księgowy, administracyjny, finansowy, procesów)
-Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów
-Aktywne działania kreujące sprzedaż
-Realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych
-Budowanie relacji handlowych z Klientami
-Przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie doboru produktu
Wymagania:
-Doświadczenie w handlu (mile widziane doświadczenie w sektorze B2B, cold calling, MLM, lub ubezpieczeniach)
-Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
-Umiejętność swobodnego prowadzenia negocjacji oraz rozmów z osobami decyzyjnymi
-Samodzielność i zdecydowanie w działaniu
-Samodyscyplina, rzetelność oraz dbałość o szczegóły
-Chęć rozwoju zawodowego i stałe poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności
-Znajomość pakietu MS Office
-Wykształcenie minimum średnie
-Mile widziane prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
-Umowę o pracę, zlecenie, umowa b2b – do uzgodnienia
-Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
-Atrakcyjny system wynagrodzeń, który doceni Twoje zaangażowanie i wyniki pracy prowizja do 20%
-Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami i wydarzenia integracyjne
-Praca z ludźmi nastawionymi na rozwój i współpracę
-Praca hybrydowa
-Udział w budowaniu i rozwijaniu nowego oddziału stacjonarnego
-Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firm
Zaaplikuj Swoje CV:
https://forms.gle/tkpWsNVkMLPHghz98
Przedstawiciel Handlowy
Do 6 lokalizacji: Wrocław, Katowice, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Szczecin
Zakres obowiązków:
-Sprzedaż usług oferowanych przez firmę (księgowy, administracyjny, finansowy, procesów)
-Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów
-Aktywne działania kreujące sprzedaż
-Realizacja wyznaczonych celów i planów sprzedażowych
-Budowanie relacji handlowych z Klientami
-Przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie doboru produktu
Wymagania:
-Doświadczenie w handlu (mile widziane doświadczenie w sektorze B2B, cold calling, MLM, lub ubezpieczeniach)
-Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
-Umiejętność swobodnego prowadzenia negocjacji oraz rozmów z osobami decyzyjnymi
-Samodzielność i zdecydowanie w działaniu
-Samodyscyplina, rzetelność oraz dbałość o szczegóły
-Chęć rozwoju zawodowego i stałe poszerzanie swojej wiedzy i umiejętności
-Znajomość pakietu MS Office
-Wykształcenie minimum średnie
-Mile widziane prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
-Umowę o pracę, zlecenie, umowa b2b – do uzgodnienia
-Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
-Atrakcyjny system wynagrodzeń, który doceni Twoje zaangażowanie i wyniki pracy prowizja do 20%
-Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami i wydarzenia integracyjne
-Praca z ludźmi nastawionymi na rozwój i współpracę
-Praca hybrydowa
-Udział w budowaniu i rozwijaniu nowego oddziału stacjonarnego
-Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firm
Zaaplikuj Swoje CV:
https://forms.gle/tkpWsNVkMLPHghz98
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.