GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. obsługi klienta / Customer Support
Miejsce pracy: GdyniaTwój zakres obowiązków
- obsługa zapytań klientów drogą mailową, telefoniczną oraz poprzez social media,
- rozwiązywanie problemów i reklamacji w sposób profesjonalny i empatyczny,
- opieka posprzedażowa naszych klientów, wyjaśnianie zgłaszanych problemów oraz proponowanie rozwiązań i produktów,
- udzielanie informacji o produktach, składach i dostępności,
- współpraca z pozostałymi działami w ramach naszej firmy (jak magazyn, sprzedaż i marketing, księgowość),
- wprowadzanie danych do systemu i dbanie o ich aktualność.
Nasze wymagania
- minimum 1 rok doświadczenia w pracy przy obsłudze klienta (mile widziane w branży beauty lub fashion),
- umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, cierpliwość i odporność na stres.
Mile widziane
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- mile widziane będzie wykształcenie kierunkowe (jak np. kosmetyka lub kosmetologia),
- zainteresowanie i praca w branży beauty będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- pracę przy ciekawych projektach w firmie z branży beauty w ramach naszego Biura Obsługi Klienta,
- szkolenie wdrożeniowe i możliwość rozwoju zawodowego,
- realny wpływ na rozwiązywanie problemów naszych klientów oraz wprowadzanie usprawnień w swoim obszarze pracy,
- zniżki na nasze produkty i dostęp do nowości przedpremierowo,
- po okresie próbnym możliwość pracy hybrydowej (4 dni z biura + 1 home office),
- możliwość rozwoju i nauki w zgranym i doświadczonym Zespole!
Benefity
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
Jeśli chciałbyś pracować w samym sercu firmy, sprawdzić się w profesjonalnej obsłudze zapytań i mieć rzeczywisty wpływ na rozwiązania dopasowane do potrzeb naszych klientów…
Jeśli znasz branżę beauty i interesuje Cię rynek kosmetyczny…
Jeśli masz już dosyć pracy na dużej infolinii, odbierania dziesiątek połączeń dziennie…
Jeśli ciekawi Cię jak to jest znać wszystkich współpracowników „po imieniu”…
Jeśli chcesz mieć stabilne warunki zatrudnienia, klarowny system wynagradzania, rozwijać swoje umiejętności, ale także podzielić się swoim doświadczeniem w obsłudze klienta…
– to ta praca jest dla Ciebie!
Zapraszamy – przyjdź i sprawdź nas!
ALKEMIE GROUP BODNAR SP.J.
Jesteśmy producentem kosmetyków naturalnych, tworzącym nowe marki w sektorze beauty skin care już od ponad dziesięciu lat. Nasze produkty powstają ze zderzenia dwóch światów: zachwytu nad potęgą Natury oraz potrzeby ciągłego rozwoju i pasji odkrywania nowości biotechnologicznych. To połączenie zrodziło niezwykłą markę, która skradła już niejedno serce, ale i zachwyciła nawet najbardziej wymagających Klientów.
Koniecznie dodaj w CV następującą klauzulę:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych udostępnionych w przesłanym przeze mnie formularzu aplikacyjnym i innych zebranych w trakcie procesu rekrutacji przez ALKEMIE GROUP BODNAR SPÓŁKA JAWNA z siedzibą w Gdyni w celu realizacji tego procesu rekrutacji.”
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
