Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Szukaj
Menu
nuzle

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Compet Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84090225
Branza
Branża:
Administracja biurowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Myślenice
Zegar
Ważne do:
2025-06-12
Dokument
Rodzaj umowy:
umowa o pracę

Dodatkowe informacje:

Compet to ogólnopolska franczyzowa sieć certyfikowanych serwisów blacharsko-lakierniczych. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie napraw powypadkowych z szerokim wsparciem dotyczącym procesu likwidacji szkód komunikacyjnych z polis AC i OC.

Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i ogromnym doświadczeniem w branży motoryzacyjnej, którzy pracują m.in. jako specjaliści ds. obsługi klienta, specjaliści ds. likwidacji szkód komunikacyjnych, a także specjaliści ds. technicznych.

Działalność prowadzimy w biurze głównym w Myślenicach oraz częściowo w Jaworniku.



Kogo szukamy?

młodszego specjalisty ds. obsługi klienta


Osoby charakteryzującej się:

dobrą dykcją i miłym tonem głosu;
zaangażowaniem i wysoką kulturą osobistą;
komunikatywną znajomością języka angielskiego;
umiejętnością efektywnej organizacji własnej pracy;
wysoką dyspozycyjnością i gotowością do pracy w weekendy;
znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem.
Co oferujemy:

umowę o pracę;
atrakcyjny system wynagrodzeń;
szerokie możliwości rozwoju;
prywatną opiekę zdrowotną;
kartę MultiSport;
możliwość poznania branży motoryzacyjnej.
Zakres obowiązków:

obsługa połączeń telefonicznych;
rejestracja zleceń w systemie;
monitorowanie prawidłowego przebiegu procesu w serwisie;
wsparcie działu technicznego w kontakcie z klientem;
drobne prace administracyjne.


Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie na stanowisko drogą mailową, wysyłając swoje zgłoszenie na adres: kontakt@compet.pl. Jeżeli będziesz mieć dodatkowe pytania, to zadzwoń na numer: +48 661 154 040 (Lucjan Marondel).

Aby wziąć udział w procesie rekrutacji bardzo prosimy o zawarcie w CV następujących klauzul w zależności od dobrowolnej decyzji:

1) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV oraz innych dokumentach rekrutacyjnych przez Compet Polska Sp. z o.o. Sp. k., ul. Płowiecka 17
04-501 Warszawa, w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko __________________ z moim udziałem.

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV oraz innych dokumentach rekrutacyjnych przez Compet Polska Sp. z o.o. Sp. k., ul. Płowiecka 17, 04-501 Warszawa, w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko _________________ z moim udziałem oraz w innych rekrutacjach w przyszłości.


Jednocześnie informuję, iż wyrażenie jednej z powyższych zgód na udział w rekrutacji jest dobrowolne, jednak konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.

Rodzaj umowy:
umowa o pracę


Zmianowość:
Brak

System wynagradzania:
Brak

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Ostrzeżenie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, małopolskie, Myślenice
Następna
Zobacz na mapie
(otwiera nowe okno)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
Techem Services Sp. z o.o.
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (PRACA ZDALNA)
OTTO Work Force
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY (INFOLINIA PRZYCHODZĄCA)
E.ON Polska Operations Sp. z o.o
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Polenergia Fotowoltaika
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J.NIEMIECKIM
DIG-NET Lenart sp. z o., sp. k.
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie