GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84089865

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Katowice

Ważne do:
2025-06-12

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Wymagania:
-Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
-Umiejętności komunikacji biznesowej w języku angielskim
-Biegła obsługa MS Office
-Wykształcenie wyższe/licencjat/magister elektrotechniki, wykształcenie techniczne lub podobne jest koniecznością
-Idealnie 2 lata doświadczenia w profesjonalnej obsłudze klienta i wsparciu technicznym
-Dodatkowym plusem będzie doświadczenie z produktami solarnymi, PV lub podobnymi
-Podstawowa znajomość technologii sieci IP
-Mile widziane doświadczenie w pracy w organizacji międzynarodowej
-Doskonałe umiejętności interpersonalne i sprawdzona umiejętność budowania trwałych relacji z klientami, współpracownikami i menedżerami
-Zezwolenie na pracę w Polsce lub dowód osobisty w UE
Obowiązki:
-Odpowiadać na połączenia przychodzące, czaty i e-maile od klientów
-Rozwiązywać problemy klientów na miejscu/poza obiektem
-Rozwiązywać problemy z komunikacją dla klientów Onsite/Offsite
-Rozwiązywać problemy z systemem PV dla klientów na miejscu/poza obiektem
-Rozwiązywać problemy z ładowarkami EC i systemami magazynowania energii dla klientów na miejscu/poza obiektem
-Zapewniać wsparcia w rozwiązywaniu problemów i diagnostyce problemów związanych z PV napotkanych podczas instalacji i uruchamiania produktów, korzystając z wiedzy ogólnej, schematów produktów, danych przechowywanych w bazie wiedzy i innych dostępnych źródeł informacji
-Współpracować z operacjami w celu zatwierdzenia upoważnienia do zwalniania części potrzebnych do rozwiązania problemów napotykanych przez klientów
-Dostarczać aktualizacje bazy danych wiedzy używanej przez innych przedstawicieli pomocy technicznej o nowe informacje dotyczące rozwiązywania problemów wykryte w rozwiązywaniu połączeń klientów
-Udokumentować całą aktywność w systemie biletowym i innych platformach oprogramowania bazodanowego
-Utrzymać wiedzę techniczną za pomocą systemu zarządzania nauczaniem (LMS).
Firma oferuje:
-Umowę o pracę na czas nieokreślony z atrakcyjnym wynagrodzeniem
-Prywatna opieka medyczna
-Premie za zaangażowanie co roku
-Hybrydowy typ pracy
-Bezpłatne świeże owoce, kawa i herbata każdego dnia
-Profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe
-Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
-Umiejętności komunikacji biznesowej w języku angielskim
-Biegła obsługa MS Office
-Wykształcenie wyższe/licencjat/magister elektrotechniki, wykształcenie techniczne lub podobne jest koniecznością
-Idealnie 2 lata doświadczenia w profesjonalnej obsłudze klienta i wsparciu technicznym
-Dodatkowym plusem będzie doświadczenie z produktami solarnymi, PV lub podobnymi
-Podstawowa znajomość technologii sieci IP
-Mile widziane doświadczenie w pracy w organizacji międzynarodowej
-Doskonałe umiejętności interpersonalne i sprawdzona umiejętność budowania trwałych relacji z klientami, współpracownikami i menedżerami
-Zezwolenie na pracę w Polsce lub dowód osobisty w UE
Obowiązki:
-Odpowiadać na połączenia przychodzące, czaty i e-maile od klientów
-Rozwiązywać problemy klientów na miejscu/poza obiektem
-Rozwiązywać problemy z komunikacją dla klientów Onsite/Offsite
-Rozwiązywać problemy z systemem PV dla klientów na miejscu/poza obiektem
-Rozwiązywać problemy z ładowarkami EC i systemami magazynowania energii dla klientów na miejscu/poza obiektem
-Zapewniać wsparcia w rozwiązywaniu problemów i diagnostyce problemów związanych z PV napotkanych podczas instalacji i uruchamiania produktów, korzystając z wiedzy ogólnej, schematów produktów, danych przechowywanych w bazie wiedzy i innych dostępnych źródeł informacji
-Współpracować z operacjami w celu zatwierdzenia upoważnienia do zwalniania części potrzebnych do rozwiązania problemów napotykanych przez klientów
-Dostarczać aktualizacje bazy danych wiedzy używanej przez innych przedstawicieli pomocy technicznej o nowe informacje dotyczące rozwiązywania problemów wykryte w rozwiązywaniu połączeń klientów
-Udokumentować całą aktywność w systemie biletowym i innych platformach oprogramowania bazodanowego
-Utrzymać wiedzę techniczną za pomocą systemu zarządzania nauczaniem (LMS).
Firma oferuje:
-Umowę o pracę na czas nieokreślony z atrakcyjnym wynagrodzeniem
-Prywatna opieka medyczna
-Premie za zaangażowanie co roku
-Hybrydowy typ pracy
-Bezpłatne świeże owoce, kawa i herbata każdego dnia
-Profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.