Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Search
Menu
nuzle

SPECJALISTA DS. SERWISU TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM

ITSelecta
Print Back

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
84089865
Branza
Branża:
Finanse/Ekonomia
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, śląskie, Katowice
Zegar
Ważne do:
2025-06-12
Dokument
Rodzaj umowy:
umowa o pracę

Dodatkowe informacje:

Wymagania:
-Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
-Umiejętności komunikacji biznesowej w języku angielskim
-Biegła obsługa MS Office
-Wykształcenie wyższe/licencjat/magister elektrotechniki, wykształcenie techniczne lub podobne jest koniecznością
-Idealnie 2 lata doświadczenia w profesjonalnej obsłudze klienta i wsparciu technicznym
-Dodatkowym plusem będzie doświadczenie z produktami solarnymi, PV lub podobnymi
-Podstawowa znajomość technologii sieci IP
-Mile widziane doświadczenie w pracy w organizacji międzynarodowej
-Doskonałe umiejętności interpersonalne i sprawdzona umiejętność budowania trwałych relacji z klientami, współpracownikami i menedżerami
-Zezwolenie na pracę w Polsce lub dowód osobisty w UE

Obowiązki:
-Odpowiadać na połączenia przychodzące, czaty i e-maile od klientów
-Rozwiązywać problemy klientów na miejscu/poza obiektem
-Rozwiązywać problemy z komunikacją dla klientów Onsite/Offsite
-Rozwiązywać problemy z systemem PV dla klientów na miejscu/poza obiektem
-Rozwiązywać problemy z ładowarkami EC i systemami magazynowania energii dla klientów na miejscu/poza obiektem
-Zapewniać wsparcia w rozwiązywaniu problemów i diagnostyce problemów związanych z PV napotkanych podczas instalacji i uruchamiania produktów, korzystając z wiedzy ogólnej, schematów produktów, danych przechowywanych w bazie wiedzy i innych dostępnych źródeł informacji
-Współpracować z operacjami w celu zatwierdzenia upoważnienia do zwalniania części potrzebnych do rozwiązania problemów napotykanych przez klientów
-Dostarczać aktualizacje bazy danych wiedzy używanej przez innych przedstawicieli pomocy technicznej o nowe informacje dotyczące rozwiązywania problemów wykryte w rozwiązywaniu połączeń klientów
-Udokumentować całą aktywność w systemie biletowym i innych platformach oprogramowania bazodanowego
-Utrzymać wiedzę techniczną za pomocą systemu zarządzania nauczaniem (LMS).

Firma oferuje:
-Umowę o pracę na czas nieokreślony z atrakcyjnym wynagrodzeniem
-Prywatna opieka medyczna
-Premie za zaangażowanie co roku
-Hybrydowy typ pracy
-Bezpłatne świeże owoce, kawa i herbata każdego dnia
-Profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe

Rodzaj umowy:
umowa o pracę


Zmianowość:
Brak

System wynagradzania:
Brak

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Warning
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, śląskie, Katowice
Next
Zobacz na mapie
(Opens New Window)
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie