GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84068546

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, śląskie, Katowice

Ważne do:
2025-06-25

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
- Odpowiadanie na pytania dotyczące produktów kredytowych, samoobsługowych i aplikacji mobilnych/webowych
- Wsparcie klientów w autoryzacji działań takich jak: aktywacja karty, blokowanie/odblokowanie i anulowanie transakcji, zamawianie zastępczych kart, wyciągów i listów z PINem, zarządzanie limitami kart, aktualizacja danych kontaktowych, wsparcie w bankowości online i telefonicznej, rejestrowanie reklamacji i inicjowanie zwrotów dobrowolnych
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:- Biegłość w języku niemieckim (min. poziom C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (min. poziom B2)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność oceny potrzeb klienta i dostosowania odpowiednich rozwiązań
- Elastyczność i adaptacyjność, orientacja na klienta i umiejętność zachowania spokoju i empatii
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Szereg szkoleń i program wprowadzający
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Elastyczne godziny pracy z dodatkową rekompensatą za zmiany nocne
- Pracę zdalną
- Kulturę organizacyjną promującą różnorodność i włączanie
- Programy dobrego samopoczucia, wydarzenia zespołowe i działania na rzecz zaangażowania pracowników
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.