GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Doradca Techniczno - Handlowy
Miejsce pracy: PoznańTwój zakres obowiązków
- reprezentowanie firmy w kontaktach handlowych oraz doradztwo techniczne; współpraca z dużymi i średnimi firmami produkcyjnymi oraz producentami maszyn
- obsługa bieżących i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie województwa
- realizacja strategii i planów sprzedażowych oraz sukcesywne zwiększanie udziału w rynku
- samodzielne przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy z klientami
- budowanie i utrzymywanie wartościowych relacji z klientami, reagowanie na ich potrzeby i proponowanie optymalnych rozwiązań
- wspieranie klientów w użytkowaniu nowoczesnej platformy zakupowej B2B
- monitorowanie rynku, analiza trendów i działań w branży, wymiana informacji z kierownikami regionalnymi
- stała współpraca z innymi działami w firmie, aktywny udział w realizacji wspólnych projektów
- dbanie o przestrzeganie procedur i wysokich standardów zgodnie z polityką firmy
- budowanie przyjaznej atmosfery pracy opartej na wartościach firmy: szacunku, profesjonalizmie, wiedzy
Nasze wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
- doświadczenie w sprzedaży B2B do branży przemysłowej
- świetna z komunikacja z klientem
- umiejętność rozwiązywania problemów i zdolność kreatywnego myślenia
- aktywność, otwartość na zmiany i wyzwania
- motywacja do osiągania założonych celów
- doświadczenie w budowaniu zespołów, kierowaniu i motywowaniu
- empatia, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- prawo jazdy kategorii „B”
- gotowość do pracy zdalnej
To oferujemy
- ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
- konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia
- udział w budowaniu rozwijającej się marki cieszącej się uznaniem klientów
- uczciwy i przejrzysty systemem premiowania za efekty pracy
- możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia oraz szerokiej wiedzy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, niezbędne narzędzia
- dużą samodzielność, otwartość na kreatywne pomysły
- przyjazną atmosferę pracy w zespole pasjonatów
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- opieka psychologiczna
Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.
Wierzymy, że doświadczenie i pasja są podstawą sukcesu. Dziś doceniają to nasi klienci, partnerzy i pracownicy. To właśnie sprawiło, że w ciągu 17 lat staliśmy się jednym z wiodących dystrybutorów elementów i komponentów pneumatyki siłowej.
Osiągnięcie obecnej pozycji nie byłoby możliwe bez wartości jakie wyznajemy i ludzi, z którymi wspólnie realizujemy cele. Od początku firmę tworzą ludzie z pasją i ogromnym doświadczeniem w branży pneumatyki i automatyki. Ważne są dla nas takie wartości jak szacunek, profesjonalizm i wiedza.
Jeśli podzielasz naszą filozofię, zachęcamy do aplikowania.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AIR-COM Pneumatyka Automatyka sp zo.o. sp. k. z siedzibą w: Długołęka/Wrocławska 41, 55-095 Mirków (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: beata.kubacka@air-com.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
