GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83971991

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, lubelskie, Ryki

Ważne do:
2025-06-08

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
SZUKAMY NA STAŻ Z MOŻLIWOŚCIĄ ZOSTANIA NA STAŁE Z UMOWA O PRACĘ.
Doradca klienta w Salonie Play
Miejsce pracy: Ryki
Region: Lubelskie
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Doradca Klienta
Twój zakres obowiązków
Sprzedaż produktów oraz usług Play
Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych)
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (realizacja zadań administracyjnych i porządkowych)
Nasze wymagania
Masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta (nie jest to warunek konieczny)
Masz pozytywne nastawienie, lubisz realizować cele, szybko się uczysz
Jesteś osobą energiczną, chętnie współpracujesz w zespole, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Chcesz się rozwijać i podnosić kwalifikację (zapewniamy system szkoleń)
Możesz pracować w trybie zmianowym, również w weekendy (praca na pełen etat)
Szukasz stabilnego zatrudnienia (umowa o pracę)
To oferujemy
Szkolenie autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
Wynagrodzenie zawsze na czas
Bogaty pakiet szkoleń, m. in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne (bezpłatny dostęp do platformy szkoleniowej)
Konkursy sprzedażowe
Skontaktujemy się z wybranymi uczestnikami rekrutacji.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez TRANS-FON Krzysztof Pawłowski z siedzibą w: Kocka 182, 08-530 Dęblin (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Doradca klienta w Salonie Play
Miejsce pracy: Ryki
Region: Lubelskie
Poszukujemy kandydatów na stanowisko Doradca Klienta
Twój zakres obowiązków
Sprzedaż produktów oraz usług Play
Obsługa klientów zgodnie ze standardami Play
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
Realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych)
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (realizacja zadań administracyjnych i porządkowych)
Nasze wymagania
Masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej lub obsłudze klienta (nie jest to warunek konieczny)
Masz pozytywne nastawienie, lubisz realizować cele, szybko się uczysz
Jesteś osobą energiczną, chętnie współpracujesz w zespole, masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Chcesz się rozwijać i podnosić kwalifikację (zapewniamy system szkoleń)
Możesz pracować w trybie zmianowym, również w weekendy (praca na pełen etat)
Szukasz stabilnego zatrudnienia (umowa o pracę)
To oferujemy
Szkolenie autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
Wynagrodzenie zawsze na czas
Bogaty pakiet szkoleń, m. in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne (bezpłatny dostęp do platformy szkoleniowej)
Konkursy sprzedażowe
Skontaktujemy się z wybranymi uczestnikami rekrutacji.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez TRANS-FON Krzysztof Pawłowski z siedzibą w: Kocka 182, 08-530 Dęblin (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.