GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83958468

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-06-08

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Customer Service Specialist with German
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Przyjmowanie reklamacji i przekazywanie ich lub podejmowanie działań naprawczych
- Konsultacje telefoniczne w przypadku problemów z systemami analitycznymi oraz w przypadku problemów z obsługą podejść testowych
- Porady i odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów
- Dokumentowanie wszystkich reklamacji i zapytań w systemie zarządzania reklamacjami
- Przekazywanie reklamacji do kierownika ds. obsługi klienta (w razie potrzeby)
- Odbiór i przekazywanie surowic lub zestawów pacjentów
- Współpraca przy projektach
- Zadania specjalne na podstawie specjalnych instrukcji w indywidualnych przypadkach
- Inne / pozostałe zadania, które są uzasadnione w ramach stanowiska
Nasze wymagania
- Tytuł licencjata, magistra lub magistra inżyniera w dziedzinie nauk przyrodniczych / biologii, nauk laboratoryjnych itp.
- Doświadczenie w zależności od wykształcenia, co najmniej 2-3 lata
- Idealne doświadczenie laboratoryjne, a także doświadczenie w pracy z CLIA, ELISA i testami molekularnymi oraz automatyką
- Bardzo dobre zrozumienie techniczne i chęć zapoznania się ze szczegółami technicznymi systemów analitycznych
- Silne umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Dobra znajomość języka polskiego, niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie
- Otwartość i dobre umiejętności komunikacyjne, również w kontaktach międzynarodowych Umiejętności informatyczne
Mile widziane
- Ukończone szkolenie w dziedzinie technologii medycznych mile widziane
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.