GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Area Sales Representative
Miejsce pracy: PoznańTwój zakres obowiązków
- promocja i sprzedaż sprzętu medycznego będącego w portfolio firmy, dedykowanego na blok operacyjny, oddziały anestezjologii i intensywnej terapii, neonatologii, SOR;
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych;
- generowanie i identyfikacja nowych szans sprzedażowych; aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji;
- udział w postępowaniach przetargowych, prowadzenie negocjacji i prezentacji handlowych, kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych;
- współpraca z przedstawicielami Klientów na etapie realizacji projektów;
- doradztwo handlowe i techniczne w zakresie oferowanego sprzętu;
- analiza rynku na powierzonym terenie; opracowanie strategii sprzedażowej;
- prowadzenie i koordynacja posprzedażowej obsługi klienta;
- sporządzanie raportów z wyników sprzedaży i działań marketingowych.
Nasze wymagania
- preferowane wykształcenie wyższe (kierunki medyczne lub techniczne),
- znajomość podstawowych zagadnień prawa zamówień publicznych,
- prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych podróży służbowych,
- umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy,
- doświadczenie w pracy w środowisku MS Office (w szczególności Excel) i w systemach typu CRM,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z materiałów informacyjnych dla produktów i udział w szkoleniach.
Mile widziane
- doświadczenie w sprzedaży sprzętu medycznego;
- znajomość rynku i specyfiki pracy w obszarze oddziałów anestezjologii i intensywnej Terapii;
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
- wiedza na temat branży i oferowanych produktów.
To oferujemy
- umowę o pracę,
- ciekawą pracę z najnowocześniejszymi technologiami medycznymi,
- pracę z wysoko wykwalifikowanym zespołem,
- wparcie merytoryczne i handlowe,
- samochód służbowy, komputer, telefon komórkowy,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne).
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- elastyczny czas pracy
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- brak dress code’u
O nas
PROMED S.A. od lat zajmuje wiodącą pozycję w branży medycznej. Nasza działalność skupia się na dostarczaniu najwyższej jakości produktów i usług, które odpowiadają na potrzeby zarówno pacjentów, jak i profesjonalistów z sektora ochrony zdrowia. Dzięki połączeniu nowoczesnych technologii i wiedzy eksperckiej, zapewniamy kompleksowe rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów.
Nasza oferta obejmuje szeroki asortyment wyrobów medycznych. Stawiamy na stały rozwój i regularne poszerzanie naszej oferty, aby sprostać dynamicznie zmieniającym się oczekiwaniom rynku. Współpracujemy z renomowanymi, międzynarodowymi Producentami.
Kluczową wartością PROMED S.A. jest troska o pacjenta, co znajduje odzwierciedlenie w każdym aspekcie naszej działalności. Zespół wysoko wykwalifikowanych specjalistów pracuje nad tym, aby nasza oferta była nie tylko nowoczesna, ale przede wszystkim bezpieczna i niezawodna. Dążymy do tego, aby każdy pacjent miał dostęp do najlepszych rozwiązań, które wspomagają procesy diagnostyczne, terapeutyczne oraz rehabilitacyjne, umożliwiając poprawę zdrowia i jakości życia.
Nieodzownym elementem działalności PROMED S.A. jest również wysoka jakość obsługi klienta. Posiadamy zespół doświadczonych doradców, którzy służą profesjonalnym wsparciem na każdym etapie współpracy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informujemy, iż:1. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROMED S.A. ul. Działkowa 56 w Warszawie; Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy, KRS Numer: KRS 0000185723, REGON: 001325900, NIP: 118-00-62-976
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Paweł Sternik krapst@krapst.eu
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu aktualnej lub/i przyszłej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.
8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przystąpienia do rekrutacji. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, Administrator nie uwzględni Pani/Pana w procesie rekrutacyjnym.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
