GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83849110

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, zachodniopomorskie, Dębno

Ważne do:
2025-06-05

Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Dodatkowe informacje:
Pracownik ds. Obsługi Umów i Reklamacji w Branży Energetycznej
Miejsce pracy: Dębno
Typ zatrudnienia: Pełny etat
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby do działu obsługi klienta w branży energetycznej, która będzie odpowiedzialna za obsługę umów oraz zgłoszeń reklamacyjnych. Twoje główne zadania będą obejmować:
• Obsługa umów: Przygotowanie, weryfikacja i archiwizacja umów z klientami, wsparcie w zakresie zawierania nowych umów oraz aneksów, monitorowanie terminów ich obowiązywania.
• Reklamacje: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów, analiza przyczyn reklamacji oraz proponowanie odpowiednich rozwiązań w celu ich rozwiązania.
• Komunikacja z klientami: Odpowiadanie na pytania klientów dotyczące statusu umów, reklamacji oraz innych spraw związanych z usługami energetycznymi.
• Współpraca z innymi działami: Ścisła współpraca z działami sprzedaży, windykacji oraz technicznymi w celu jak najszybszego rozwiązania problemów zgłaszanych przez klientów.
• Praca z systemem: Rejestrowanie i aktualizowanie danych w systemie oraz monitorowanie postępu reklamacji i umów.
Wymagania:
• Wykształcenie średnie lub wyższe,
• Doświadczenie w obsłudze klienta,
• Znajomość procesów reklamacyjnych oraz procedur związanych z umowami,
• Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
• Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
• Umiejętność pracy z systemami informatycznymi (MS Office),
• Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na pełen etat w formie UMOWY ZLECENIE,
• Stawka 30,50 zł/h brutto,
• Możliwości rozwoju zawodowego oraz szkoleń w zakresie obsługi klienta i branży energetycznej,
• Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole,
• Udział w interesujących projektach związanych z branżą energetyczną.
Jak aplikować:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: enea@fallwork.pl
Kontakt: 883 088 319
Dołącz do naszego zespołu i wspólnie twórzmy innowacyjne rozwiązania w branży energetycznej!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.
Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231.
OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Miejsce pracy: Dębno
Typ zatrudnienia: Pełny etat
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby do działu obsługi klienta w branży energetycznej, która będzie odpowiedzialna za obsługę umów oraz zgłoszeń reklamacyjnych. Twoje główne zadania będą obejmować:
• Obsługa umów: Przygotowanie, weryfikacja i archiwizacja umów z klientami, wsparcie w zakresie zawierania nowych umów oraz aneksów, monitorowanie terminów ich obowiązywania.
• Reklamacje: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów, analiza przyczyn reklamacji oraz proponowanie odpowiednich rozwiązań w celu ich rozwiązania.
• Komunikacja z klientami: Odpowiadanie na pytania klientów dotyczące statusu umów, reklamacji oraz innych spraw związanych z usługami energetycznymi.
• Współpraca z innymi działami: Ścisła współpraca z działami sprzedaży, windykacji oraz technicznymi w celu jak najszybszego rozwiązania problemów zgłaszanych przez klientów.
• Praca z systemem: Rejestrowanie i aktualizowanie danych w systemie oraz monitorowanie postępu reklamacji i umów.
Wymagania:
• Wykształcenie średnie lub wyższe,
• Doświadczenie w obsłudze klienta,
• Znajomość procesów reklamacyjnych oraz procedur związanych z umowami,
• Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
• Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
• Umiejętność pracy z systemami informatycznymi (MS Office),
• Samodzielność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na pełen etat w formie UMOWY ZLECENIE,
• Stawka 30,50 zł/h brutto,
• Możliwości rozwoju zawodowego oraz szkoleń w zakresie obsługi klienta i branży energetycznej,
• Przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole,
• Udział w interesujących projektach związanych z branżą energetyczną.
Jak aplikować:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: enea@fallwork.pl
Kontakt: 883 088 319
Dołącz do naszego zespołu i wspólnie twórzmy innowacyjne rozwiązania w branży energetycznej!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.
Agencja Pracy Tymczasowej FallWork 6231.
OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.
Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.