Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Szukaj
Menu
praca

SPECJALISTA

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83667277
Branza
Branża:
Administracja Państwowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Zegar
Ważne do:
2025-05-29
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Obowiązki:

Warunki pracy


Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się,
Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Warunki dotyczące charakteru pracy:


  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,

  • mozliwa praca ponad standardowy wymiar godzin.

Zakres zadań

  • Prowadzi sekretariat Kierownictwa MSWiA.
  • Prowadzi sprawy związane z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań Kierownictwa MSWiA.
  • Wykonuje zadania zlecone bezpośrednio przez Kierownictwo Ministerstwa, w tym organizuje spotkania, wyjazdy, itp.
  • Przygotowuje dokumenty na polecenie Ministra oraz przełożonych.
  • Prowadzi ewidencję korespondencji – w tym z klauzulą "zastrzeżone" – przychodzącej i wychodzącej, oraz przekazuje korespondencję do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Prowadzi wykaz (stosownie do poleceń przełożonego) zbiorów przepisów, decyzji, wytycznych, itp.
  • Prowadzi sprawy związane z zabezpieczeniem potrzeb przełożonego w zakresie sprzętu, materiałów biurowych i spożywczych.

Dodatkowe informacje:

Oczekiwania względem kandydata:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
  • Znajomość organizacji urzędu i resortu spraw wewnętrznych i administracji.
  • Podstawowa znajomość instrukcji kancelaryjnej.
  • Podstawowa znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Radzie Ministrów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Orientacja na klienta, umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
  • Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.

Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Ostrzeżenie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.

Kontakt:

Link do oferty
Polska, mazowieckie, Warszawa
Następna
Zobacz na mapie
(otwiera nowe okno)

PODOBNE OGŁOSZENIA O PRACĘ:

SPECJALISTA W DZIALE PROMOCJI I MARKETINGU
Biblioteka Miejska w Łodzi
SPECJALISTA PRAC ZIEMNYCH AUSTRIA Z J. NIEM. 2025
Club Silsius
SPECJALISTKA / SPECJALISTA W WYDZIALE POMIARÓW
PGE Energetyka Kolejowa S.A. – Oddział Dystrybucja
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH GAZU I LNG
ORLEN S.A.
SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNO-HANDLOWEGO (BACK OFFICE)
PVG Piotr Mizerakowski Sp.K
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie