GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Customer Service Specialist with German
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
- bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa Klientów niemieckojęzycznych w zakresie serwisu instalacji fotowoltaicznych
- wsparcie Klienta i doradztwo techniczne dotyczące montażu oraz eksploatacji instalacji OZE
- analiza i kontrola aktualnych oraz nowych zgłoszeń serwisowych
- dbanie o profesjonalny wizerunek firmy wśród klientów, kontrahentów i pracowników
- bezpośrednia współpraca z producentami falowników
Nasze wymagania
- biegła znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie)
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w dziale obsługi klienta
- odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, otwartość na nowe rozwiązania
- dobre umiejętności komunikacyjne, kultura osobista i asertywność
- dokładność, skrupulatność, umiejętność ustalania priorytetów
Mile widziane
- posiadana wiedza techniczna, z zakresu elektryki/elektroniki, instalacji OZE
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- możliwość pracy zdalnej
- Premia świąteczna
Opis stanowiska
ROVA to dynamiczna i innowacyjna firma, która dostarcza wyjątkowe usługi naszym różnorodnym klientom. Naszą misją jest tworzenie bezproblemowych i przyjemnych doświadczeń dla naszych klientów, wierzymy, że nasz Zespół Obsługi Klienta odgrywa kluczową rolę w osiąganiu tego celu.
Jako Doradca ds. Serwisu i Wsparcia Technicznego Instalacji OZE w ROVA, będziesz na pierwszej linii kontaktu z naszymi klientami, zapewniając najwyższej jakości wsparcie i dbając o ich zadowolenie. Będziesz zajmować się zapytaniami, rozwiązywać problemy i przyczyniać się do ogólnie pozytywnych doświadczeń naszych klientów. Wymagana jest płynna znajomość języka niemieckiego, ponieważ będziesz wspierać naszych niemieckojęzycznych klientów.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
