GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Doradca Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- aktywne nawiązywanie relacji z nowymi Klientami poprzez kontakt telefoniczny i mailowy
- dbanie o relacje z Klientami, którzy już nam zaufali poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy
- badanie potrzeb i oczekiwań naszych Klientów w celu sprzedaży nowych produktów i usług
- dbanie o dobry przebieg negocjacji warunków współpracy
- branie udziału w procesie przygotowania i zawierania umów z nowymi Klientami
- przeprowadzanie telefonicznie ankiet oceniających satysfakcję naszych Klientów
- podejmowanie inicjatyw optymalizujących procesy wpływające na wzrost sprzedaży i zadowolenie naszych Klientów
- realizowanie kampanii mających pozytywny wpływ na relacje biznesowe
Nasze wymagania
- Nie masz doświadczenia? nie przejmuj się! wszystkiego nauczymy Cię podczas kompleksowego szkolenia wdrożeniowego :-)
Mile widziane
- łatwość w komunikacji
- umiejętność utrzymywania porządku w dokumentacji
- znajomość pakietu MS Office
- nastawienie na realizację celów
To oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z perspektywą długoterminowej współpracy
- szkolenie wdrożeniowe w pierwszych dniach pracy, dzięki któremu lepiej poznasz naszą firmę
- szkolenia dla pracowników: u nas rozwiniesz swój potencjał zawodowy i osobisty
- prywatną opiekę medyczną Luxmed dla Ciebie i członków Twojej rodziny (w tym stomatologię)
- dostęp do karty Multisport
- karta lunch pass
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- darmową naukę języka angielskiego i niemieckiego (w wersji on-line)
- dostęp do bezpłatnego i anonimowego programu doradztwa w zakresie psychologicznym, finansowym i prawnym
- a nawet świeże owoce w każdy wtorek oraz codziennie pyszna kawa z Praskiej Palarni
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- opieka stomatologiczna
- firmowa biblioteka
- program rekomendacji pracowników
- Lunch Pass
Etapy rekrutacji
- Wyślij CV
- Spotkajmy się
- Dołącz do eService
O roli:
Klienci są dla nas najważniejsi! Dlatego w eService stworzyliśmy Zespół Rozwoju Relacji z Klientami, którego zadaniem jest zarówno prowadzenie aktywnej sprzedaży naszych produktów i usług, jak i zapewnienie profesjonalnej obsługi dla pozyskanych Klientów eService. Twoim codziennym zadaniem będzie opieka nad Klientami Biznesowymi eService realizowana poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy. W tym Teamie zdobędziesz umiejętność prowadzenia efektywnych negocjacji oraz nawiązywania, budowania, utrzymywania relacji i współpracy z Klientem.
eService Sp. z o.o.
eService jest liderem rynku akceptacji kart płatniczych i rozliczania transakcji elektronicznych w Polsce, a także największym dostawcą technologii w zakresie usług rozliczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma działa na rynku od prawie 25 lat i oferuje przedsiębiorcom omnichannelowe rozwiązania płatnicze zarówno dla stacjonarnych i mobilnych punktów usługowo-handlowych, jak i działalności online. W ofercie ma terminale POS i bramki płatnicze dla rozwiązań e-commerce i m-commerce. Firma wspiera promocję płatności bezgotówkowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, a także w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych.
eService należy do Global Payments Inc. (NYSE: GPN) i PKO Banku Polskiego. Global Payments z siedzibą w Atlancie w stanie Georgia, zatrudnia około 27 000 pracowników na całym świecie, jest spółką z listy Fortune 500® i członkiem S&P 500. Prowadzi działalność o światowym zasięgu obejmującym Amerykę Północną, Europę, Azję i Pacyfik oraz Amerykę Łacińską.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. z siedzibą w: Jana Olbrachta 94, 01-102 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: ewa.polanowska@eservice.com.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
