GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Kierownik sklepu Mrówka
Miejsce pracy: SuwałkiTwój zakres obowiązków
- STANOWISKO PRACY – Kierownik sklepu Mrówka
- Sprawne zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz zapasami na sklepie w celu osiągnięcia założonych przez Zarząd wyników. Usprawnienie procesu zakupowego prowadzącego do zabezpieczenia interesów Spółki, a także prawidłowego przebiegu zakupów. Zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Sklepu Mrówka.
- Sprawne zarządzanie podległym zespołem pracowników na Sklepie Mrówka w celu realizacji sprzedaży zgodnie z zakładanym budżetem.
- sprawne organizowanie pracy własnej i całego zespołu poprzez: dbałość o odpowiednie planowanie codziennej pracy, umiejętne delegowanie zadań oraz ustalanie priorytetów;
- budowanie skutecznych relacji interpersonalnych i przekazywanie informacji w sposób jasny i efektywny;
- dbałość o rozwój wiedzy i umiejętności podległych pracowników oraz bezpieczeństwo pracy;
- realizacja sprzedaży zgodnie z zakładanym budżetem;
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta (upewnienie się, że potrzeby klientów są spełnione, skargi rozwiązywane, a obsługa jest szybka i wydajna);
- zapewnienie, że nasza Spółka otrzyma właściwe produkty we właściwym czasie i po najlepszych możliwych cenach. Do najważniejszych obowiązków należy:
- weryfikacja ofert i umów poszczególnych dostawców grupy zakupowej PSB Handel, negocjacje jak najlepszych warunków handlowych w ramach dostępnego budżetu;
- ocena dostawców sklepu Mrówka - terminowość i jakość dostaw, terminy realizacji, poprawne faktury, współpraca logistyczna w obszarze rotacji zapasów, reakcja na zgłaszane problemy, motywacja i inicjatywa;
- zamawianie towaru na stan magazynowy sklepu oraz monitorowanie na bieżąco, aby ilość towarów na sklepie zgadzała się z prognozami sprzedażowymi;
- skuteczne pozyskiwanie towarów pod klientów sklepu, przetwarzanie zamówień otrzymanych od handlowców, udzielenie im wsparcia technicznego;
- poprawna analiza danych, zestawienie ich z informacjami od dostawców z rynku, z trendami rynkowymi, strukturami kosztów, a także potrzebami Spółki, wyciąganie wniosków z tych analiz;
- utrzymywanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi;
- działania marketingowe podjęte we współpracy z dostawcami;
- stosowanie podstawowych zasad merchandisingu ujętych w Operacyjnej Księdze Sklepu Mrówka;
- okresowe sporządzanie raportów sprzedaży i rentowności Sklepu;
- zapewnienie przestrzegania standardów oraz procedur Sklepu Mrówka;
- przeprowadzenie we współpracy z Główną Księgową inwentaryzacji okresowych oraz rocznych towarów;
- przestrzeganie regulaminów i BHP.
Nasze wymagania
- DOŚWIADCZENIE I KOMPETENCJE
- Wykształcenie - Minimum wyższe
- Doświadczenie - Doświadczenia zawodowe w handlu
- Umiejętności – umiejętne delegowanie zadań i ustalanie priorytetów. Komunikatywność, powinien cechować się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami twardymi jak i miękkimi, umiejętności negocjacyjne, łatwość w podejmowaniu decyzji oraz nawiązywania kontaktów, logiczne i strategiczne myślenie, przejmowanie inicjatywy, kreatywne podejście do rozwiązywania stresujących sytuacji, umiejętność współpracy, doskonała organizacja czasu pracy i skupienie na celu, umiejętność słuchania członków zespołu i dbałość o ich rozwój
- Inne cechy osobowościowe - odpowiedzialność i wysoka kultura osobista oraz etyka pracy, samodzielność i samodyscyplina, elastyczność
To oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dodatkowe benefity, jubileuszówki, premie świąteczne itp
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
- wysokie standardy organizacji pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość rozwoju
- → Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na pracuj.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 609 478 717
O nas
Centrum Ceramiki Budowlanej IMPORTEX Czernialis Spółka Jawna ma na polskim rynku budowlanym mocną i ugruntowaną pozycję. Nasza firma istnieje od 1991 roku i jest znana z rzetelności i profesjonalizmu w dziedzinie handlu detalicznego jak i hurtowego materiałami budowlanymi i wykończenia wnętrz. W 2001 r. dołączyliśmy jako akcjonariusz do Polskich Składów Budowlanych, największej grupy zakupowej materiałów budowlanych w Polsce, a w 2011 roku otworzyliśmy pierwszy w regionie Market Mrówka.
Nasza Firma cieszy się bardzo dużym uznaniem klientów z powodu imponującej oferty i wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań z dziedziny budownictwa i wykończenia wnętrz. Nasze osiągnięcia były wielokrotnie nagradzane prestiżowymi nagrodami takimi jak na przykład “Przedsiębiorstwa FAIR PLAY”, „Solidna Firma” „Ambasador biznesu -Podlasie” czy „Orły Łazienek”. Współpracujemy z licznymi architektami i dekoratorami wnętrz, a naszą misją jest dostarczanie klientom najwyższej jakości usług i towarów w konkurencyjnych cenach oraz maksymalne zadowolenie naszych klientów.
Obecnie przedsiębiorstwo zatrudnia około 40 osób. Firma od kilku lat stale się rozwija, podąża za najnowocześniejszymi trendami, aby być liderem na rynku budowlanym i wykończenia wnętrz. Efektem optymalnej selekcji asortymentu i doskonale wyszkolonej i doświadczonej kadry jest ciągły wzrost sprzedaży materiałów wykończenia wnętrz dla klientów nie tylko z Suwałk ale i okolicznych miejscowości jak Sejny, Gołdap, Olecko, Augustów a nawet zagranicy – Litwa, Łotwa, Norwegia czy Finlandia.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez CENTRUM CERAMIKI BUDOWLANEJ "IMPORTEX" CZERNIALIS sp.j. z siedzibą w: Sejneńska 38, 16-400 Suwałki (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: renata.baigys@importex.com.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
