GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82640554

Branża:
Inne

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, podkarpackie, Krosno

Ważne do:
2025-04-30

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Marka nazwa.pl jest częścią NetArt Group, który działa globalnie w prawie 100 krajach na całym świecie.
Dostarczamy usługi w technologii CloudHosting, w tym pocztę biznesową CloudMail z pełną ochroną 2FA. W naszej ofercie, oprócz hostingu, dostępne są serwery VPS, usługi Cloud Backup, Mail Backup, nowoczesne certyfikaty SSL ECDSA i usługi CDN. Umożliwiamy rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen. Jesteśmy operatorem własnej chmury obliczeniowej.
Działamy zgodnie z normą bezpieczeństwa informacji ISO 27001, świadcząc usługi w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w Europie, Ameryce Północnej i na innych zamieszkałych kontynentach. Przepustowość sieci nazwa.pl do innych operatorów wynosi ponad 400 Gbps, a jako uczestnik kluczowych dla globalnego Internetu punktów wymiany ruchu zapewniamy Klientom szybką międzynarodową transmisję danych. Kompleksowość i innowacyjność to główne cechy naszej oferty, która jest wybierana przez użytkowników oczekujących nowoczesnych i zaawansowanych usług. Klienci nazwa.pl otrzymują wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, a kontakt z zespołem pomocy technicznej możliwy jest przez infolinię, czat, pocztę e-mail i media społecznościowe.
Od 1997 roku z usług NetArt Group skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów, którzy zarejestrowali ponad 5 000 000 domen, uruchomili ponad 500 000 hostingów i aktywowali ponad 1 000 000 certyfikatów SSL.
Spółka nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia blisko 300 pracowników, których praca skoncentrowana jest na dostarczaniu usług na najwyższym światowym poziomie. Łączy młodość i doświadczenie. Kilkudziesięciu pracowników nazwa.pl jest już z nami ponad 10 lat, a średni staż w nazwa.pl wśród wszystkich zatrudnionych osób to prawie 5 lat.
Firma nazwa.pl została nagrodzona przez Państwową Inspekcję Pracy w ramach konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”. Spółka odznaczyła się nie tylko doskonałym przestrzeganiem przepisów prawa pracy, ale również wprowadzeniem szeregu istotnych udogodnień, których celem była poprawa jakości pracy i zadowolenia pracowników.
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.
JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
• pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
• rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze,
• udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata,
• profesjonalny proces wdrożenia,
• możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji,
• możliwość pracy w 100% zdalnej,
• rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów,
• wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów,
• stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń,
• elastyczną formę współpracy,
• nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie.
PROFIL KANDYDATA:
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodnej konwersacji z innymi osobami,
• chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania,
• doświadczenie w obsłudze Klienta,
• umiejętność sprawnego tworzenia komunikatów związanych z obsługą Klienta,
• umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji z Sieci.
mile widziane: znajomość języków obcych (w szczególności j. angielski i/lub j. niemiecki)
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom,
• obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, LiveChat,
• oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów,
• współpraca z Działem Technicznej Obsługi Klienta.
Aplikuj za pomocą formularza!
https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta,ja,1300
Dostarczamy usługi w technologii CloudHosting, w tym pocztę biznesową CloudMail z pełną ochroną 2FA. W naszej ofercie, oprócz hostingu, dostępne są serwery VPS, usługi Cloud Backup, Mail Backup, nowoczesne certyfikaty SSL ECDSA i usługi CDN. Umożliwiamy rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen. Jesteśmy operatorem własnej chmury obliczeniowej.
Działamy zgodnie z normą bezpieczeństwa informacji ISO 27001, świadcząc usługi w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w Europie, Ameryce Północnej i na innych zamieszkałych kontynentach. Przepustowość sieci nazwa.pl do innych operatorów wynosi ponad 400 Gbps, a jako uczestnik kluczowych dla globalnego Internetu punktów wymiany ruchu zapewniamy Klientom szybką międzynarodową transmisję danych. Kompleksowość i innowacyjność to główne cechy naszej oferty, która jest wybierana przez użytkowników oczekujących nowoczesnych i zaawansowanych usług. Klienci nazwa.pl otrzymują wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, a kontakt z zespołem pomocy technicznej możliwy jest przez infolinię, czat, pocztę e-mail i media społecznościowe.
Od 1997 roku z usług NetArt Group skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów, którzy zarejestrowali ponad 5 000 000 domen, uruchomili ponad 500 000 hostingów i aktywowali ponad 1 000 000 certyfikatów SSL.
Spółka nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia blisko 300 pracowników, których praca skoncentrowana jest na dostarczaniu usług na najwyższym światowym poziomie. Łączy młodość i doświadczenie. Kilkudziesięciu pracowników nazwa.pl jest już z nami ponad 10 lat, a średni staż w nazwa.pl wśród wszystkich zatrudnionych osób to prawie 5 lat.
Firma nazwa.pl została nagrodzona przez Państwową Inspekcję Pracy w ramach konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”. Spółka odznaczyła się nie tylko doskonałym przestrzeganiem przepisów prawa pracy, ale również wprowadzeniem szeregu istotnych udogodnień, których celem była poprawa jakości pracy i zadowolenia pracowników.
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.
JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
• pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
• rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze,
• udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata,
• profesjonalny proces wdrożenia,
• możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji,
• możliwość pracy w 100% zdalnej,
• rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów,
• wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów,
• stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń,
• elastyczną formę współpracy,
• nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie.
PROFIL KANDYDATA:
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodnej konwersacji z innymi osobami,
• chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania,
• doświadczenie w obsłudze Klienta,
• umiejętność sprawnego tworzenia komunikatów związanych z obsługą Klienta,
• umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji z Sieci.
mile widziane: znajomość języków obcych (w szczególności j. angielski i/lub j. niemiecki)
ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom,
• obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, LiveChat,
• oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów,
• współpraca z Działem Technicznej Obsługi Klienta.
Aplikuj za pomocą formularza!
https://nazwapl.elevato.net/pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta,ja,1300
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.