GŁÓWNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje:
Kierownik Zmiany
Miejsce pracy: SosnowiecTwój zakres obowiązków
- Analiza i kontrola KPI w trakcie zmiany
- Zbieranie, analiza i interpretacja danych produkcyjnych
- Wdrażanie narzędzi do monitorowania i raportowania wyników
- Identyfikacja możliwości usprawnienia procesów i rekomendowanie działań
- Planowanie i kontrola pracy Zespołu w trakcie zmiany
- Nadzór nad stanem technicznym środków transportu wewnętrznego oraz związaną z nimi dokumentacją w powierzonym obszarze aktywności
- Samodzielna obsługa podstawowych operacji systemowych WMS i rozwiązywanie związanych z nimi problemów
- Monitorowanie efektywności pracy
- Analizowanie i rozwiązywanie bieżących problemów
- Dbałość o bezpieczeństwo, porządek oraz wykorzystywany sprzęt
- Współpraca z innymi działami w oddziale
- Raportowanie
Nasze wymagania
- Średniozaawansowana znajomość MS Excel (filtrowanie i sortowanie danych, tabela przestawna, poruszanie się po dużych zakresach danych)
- Doświadczenie i umiejętności w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
- Efektywna komunikacja interpersonalna
- Gotowość do pracy w trybie 2 zmianowym
- Zaangażowanie oraz nastawienie na realizację celów
- Zdolność do budowania efektywnych Zespołów i skutecznego motywowania
- Odporność na stres
- Chęć do zdobywania nowych umiejętności
- Motywacja do pracy zespołowej
Mile widziane
- Znajomość WMS, SQL, Access, HTML, Visual Basic
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w oddziale w Sosnowcu
- Pracę w organizacji o globalnym zasięgu
- Możliwość awansu w ramach powstającej struktury
- Możliwość wdrażania innowacji oraz własnych pomysłów
- Dofinansowanie do posiłków
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa
- Dofinansowanie lekcji Business English
- Grupy sportowe
- Prezenty świąteczne
- Ergonomiczne miejsce pracy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- firmowa drużyna sportowa
- paczki świąteczne
- ergonomiczne miejsce pracy
Etapy rekrutacji
- Analiza CV
- Kontakt telefoniczny
- I Spotkanie rekrutacyjne
- Testy (opcjonalnie)
- II Spotkanie rekrutacyjne (opcjonalnie)
- Informacja zwrotna
DSV Solutions
Grupa DSV to jedna z czołowych firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) na świecie. Nasza główna siedziba znajduje się w Danii, pozostałe – w ponad 90 krajach świata.
W DSV działają 3 spółki operacyjne: DSV Solutions | DSV Air&Sea | DSV Road.
Oprócz nich w Polsce znajdują się także: DSV Services | DSV ISS.
DSV Solutions z siedzibą w Pęcicach dynamicznie się rozwija. Zatrudniamy ponad 400 fantastycznych pracowników, a ta liczba wciąż wzrasta.
Logistyka kontraktowa to nasza specjalność.
Zatrudniamy w obszarach zarządzania operacjami magazynowymi, administracji procesów magazynowych, kontroli zapasów oraz działów wspierających nasze operacje takich jak kontroling finansowy, jakość, IT, HR.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej: