GŁÓWNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje:
Dyrektor Finansowy (Usługi)
Miejsce pracy: WarszawaRekrutujemy dla
Dla naszego Klienta, spółki usługowej, która planuje poszerzenie struktury finansowej, szukamy osoby na stanowisko Dyrektora Finansowego do siedziby w Centrum Warszawy
Osoba dołączy do nietuzinkowej organizacji. Zadaniem będzie zbudowanie narzędzi kontrolingowych, budżetowych i planowania finansowego. Kolejnym celem będzie umiejętne zarządzanie kapitałem obrotowym spółki - znajomość rynków kapitałowych oraz instrumentów finansowych. Trzecim kluczowym elementem będzie zarządzanie zmianą (zaprojektowanie, przygotowanie, wprowadzenie i praca z zespołem).]
Twój zakres obowiązków
- Planowanie i koordynacja procesów finansowych, w tym zbudowanie narzędzi kontrolingu, budżetowania i prognozowania
- Odpowiedzialność za zbudowanie nowego systemu raportowania zarządczego
- Nadzorowanie całego procesu księgowego
- Nadzorowanie sporządzenia sprawozdania finansowego i sprawozdań z działalności firmy
- Odpowiedzialność za rozliczenia podatkowe zgodnie z regulacjami
- Zarządzanie przepływem środków pieniężnych, inwestycjami i kapitałem obrotowym na rynku kapitałowym
- Zarządzanie ryzykiem finansowym i płynnością finansową (analiza ryzyka, podpowiedzi i sugestie rozwiązań)
- Analiza rentowności i optymalizacja struktury kosztów
- Odpowiedzialność za proces zarządzania ryzykiem w całej firmie
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, audytem, urzędami i organami nadzoru, a także zagranicznymi podmiotami partnerskimi
- Sprawowanie funkcji kierowniczej obszaru finansowo - księgowego i płac, w tym Głównej Księgowej
- Sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu
- Inicjowanie i realizacja działań optymalizujących nadzorowane procesy
Wymagania pracodawcy
- Doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku o analogicznym zakresie odpowiedzialności - 10 lat, w tym na stanowisku związanym z kierowaniem zespołami o wielkości min. 20 osób
- Doświadczenie we współpracy z instytucjami finansowymi w zakresie inwestycji kapitałowych (domy maklerska, znajomość użyteczności instrumentów finasowych)
- Wyższe wykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia). Mile widziane uprawnienia biegłego rewidenta, ACCA, CIMA, CGMA, inne
- Doświadczenie w tworzeniu narzędzi kontrolingowych oraz systemu raportowania zarządczego
- Biegła znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej
- Doskonała znajomość księgowości i zagadnień podatkowych
- Doświadczenie w kierowaniu obszarem zarządzania ryzykiem
- Bardzo dobra praktyczna znajomość języka angielskiego (min. B2 plus język biznesowy)
- Umiejętności pozostałe:
- Doskonałe umiejętności analityczne
- Łatwość i chęć uczenia się nowych zagadnień biznesowych
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Pro aktywność, inicjatywa, otwarte podejście, umiejętność odnajdywania się w środowisku które się zmienia, Zarządzanie zmianą, pozytywna postawa i wpływ na zespół
- Zainteresowania sztuką, muzyką, będą dużym atutem
Pracodawca oferuje
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, premie, ZFFŚ, możliwość wpływania na zmianę w organizacji
Ogłoszenie o pracy tymczasowej: