Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Szukaj
Menu
Drukuj Powrót

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków, Kraków - Łagiewniki, 00-000, -
Adresaci szkolenia
obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe i inni. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się pozyskiwaniem klientów, pracują lub będą pracować z Klientami, dla osób podejmujących własną działalność gospodarczą oraz dla wszystkich, którzy chcą zgłębić wiedzę na temat sposobów pozyskiwania Klienta i organizacji sprzedaży.
Terminy
Rozpoczęcie:
2019-05-21
Zakończenie:
2019-05-21
Rekrutacja do:
Brak
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać, jak budować pozytywny wizerunek firmy. Osoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki jak być dobrym sprzedawcą.

Metodologia/program

Program szkolenia: 1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów - dziesięć etapów procesu sprzedaży - etapy poprzedzające prezentację - potencjalni Klienci: segmentacja rynku - gdzie szukać potencjalnych Klientów - planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów - budowanie baz 2. Metody poszukiwania potencjalnych Klientów - poszukiwanie przez Internet - rozmowy w ciemno - nieskończony łańcuch rekomendacji - przejmowanie „osieroconych Klientów” - kluby kontaktów - listy potencjalnych Klientów - publikowanie artykułów - wystawy, targi i pokazy publiczne - ośrodki oddziaływania - mailing - telefon i telemarketing - obserwacja - wykorzystanie sieci kontaktów - media społecznościowe - bazy firm - bazy ofert - współpraca z instytucjami jako metoda pozyskania klienta - rejestry - radio i telewizja - e-marketing 3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów - rekomendacje - umawianie się na rozmowę z Klientem: etapy rozmowy telefonicznej - rodzaje pytań w rozmowie w obsłudze z trudnym Klientem: pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania precyzujące – poprawne – asertywne formułowanie przekazu - wykorzystywanie poczty elektronicznej 4. Planowanie rozmowy z Klientem - przygotowanie do rozmowy z klientem: moja wiedza o produkcie, cechy-pochwały-korzyści, prezentacja pozycjonująca - etapy procesu myślowego potencjalnego Klienta - proces sprzedaży - planowanie i organizowanie pracy własnej

Trener

Brak

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Human Resources

Ilość miejsc
0

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
szkolenie, przerwy kawowe, zaświadczenie

Płatne

Cena końcowa szkolenia
540.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
Mati Consulting Szkolenia

Adres
Polska, wielkopolskie, śremski, Książ Wlkp. , 63-13, Mchy 6

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Milena Michalska

Telefon kontaktowy
Tel. 600433371

Adres e-mail
maticonsulting@szkolenia-mc.pl

Strona WWW
www.szkolenia-mc.pl

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie