GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Miejsce pracy: PoznańTwój zakres obowiązków
- Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz ich składanie zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi
- Przygotowanie i zamknięcie roku finansowego
- Prowadzenie dokumentacji podatkowej, sporządzanie rejestrów, deklaracji i informacji podatkowych VAT, CIT, PIT
- Sporządzanie deklaracji ZUS, rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS (m.in. druki Z3, Z3-a, wyliczanie urlopów macierzyńskich)
- Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, prowadzenie pełnej dokumentacji dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przygotowanie list płac, przygotowywanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-4R, rozliczenia roczne PIT-11 pracowników
- Rozliczanie świadczeń pracowniczych
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów
- Rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych, w tym sald rozrachunkowych
- Nadzór nad poprawnością dokumentacji finansowo-księgowej
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami: US, GUS, banki, audytorzy
- Współpraca z działem HR i działem finansowym BWHS
- Współpraca z Biegłym Rewidentem
- Monitorowanie zmian w przepisach i ich implementacja w firmie
- Udział w audytach, kontrolach podatkowych oraz kontrolach ZUS
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów lub pokrewnych
- Doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości umożliwiające samodzielne prowadzenie pełnej, wewnętrznej księgowości firmy (główna księgowa – min. 5 lat)
- Znajomość przepisów prawa podatkowego i rachunkowego
- Samodzielność, odpowiedzialności oraz dokładności w wykonywaniu obowiązków
- Umiejętność przekazywania wiedzy i mentorowania mniej doświadczonym pracownikom (odpowiedzialność za szkolenie nowej osoby)
To oferujemy
- Stanowisko samodzielnej księgowej do pracy wewnętrznej - na potrzeby całej firmy
- Samodzielna, decyzyjna rola
- Zatrudnienie na umowę cywilnoprawną (zlecenie, B2B)
- Pracę w pełnym wymiarze godzin (poniedziałek - piątek)
- Atrakcyjną lokalizację biura - ul. Półwiejska
- Bezpłatną prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do benefitów sportowych
- Dofinansowanie do cateringu
- Ubezpieczenie grupowe
- Bezpłatne zajęcia z języka angielskiego
- Konsultacje z polonistką
- Pakiet szkoleń wewnętrznych
- Wyjazdy i spotkania integracyjne
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
O nas
Nasza kancelaria to miejsce, gdzie wielu prawników to nie tylko praktycy, ale także wykładowcy i pracownicy naukowi renomowanych polskich uczelni. Są oni autorami publikacji, monografii i komentarzy, co świadczy o ich szeroki horyzoncie wiedzy prawniczej oraz głębokim zaangażowaniu w rozwój poszczególnych gałęzi prawa. Stawiamy na rozwój, zarówno pod względem merytorycznym, biznesowym, jak i zarządczym. Wyjątkowa atmosfera pracy przyciąga do nas utalentowanych prawników, którzy współpracują z nami od wielu lat. Kładziemy nacisk na kreatywność i innowacje. Nasz zespół to już ponad 140 wyjątkowych osób.
Administratorem Państwa danych osobowych jest BWHS Wojciechowski Springer i Wspólnicy sp.k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej 31, 03-736 Warszawa. Kontakt: rekrutacje@bwhs.pl. Podstawa prawna: przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Twoje dane będziemy przetwarzać wyłącznie w związku z rekrutacją, a po jej zakończeniu usuniemy je. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dopisz pod treścią CV klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych także na potrzeby przyszłych rekrutacji.” W każdej chwili możesz tę zgodę cofnąć wysyłając maila.Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
