GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Internal Sales Manager
Miejsce pracy: CzeladźTwój zakres obowiązków
- zdalna sprzedaż produktów dla obecnych Klientów firmy poprzez kontakt telefoniczny i mailowy
- telefoniczne oraz mailowe przedstawianie ofert
- tworzenie ofert handlowych
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- współpraca z innymi działami firmy
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- dbanie o właściwy wizerunek firmy
Nasze wymagania
- doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (m.in.: call center)
- komunikatywność
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- znajomość pakietu MS Office
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- umiejętność pracy zespołowej
- zdolność do wielozadaniowości i dobrego rozwiązywania problemów
To oferujemy
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych- dwa razy w roku wypłacane świadczenia pieniężne
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego
- możliwość zakupienia karty sportowej Medicover
- dofinansowanie do nauki języków
- system poleceń pracowniczych
- raz w miesiącu świeże owoce
- bezpłatny parking firmowy- zawsze znajdziesz wolne miejsce
- pracę w międzynarodowym środowisku
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- napoje
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dostęp do maszyn vendingowych
- karta sportowa
PORTWEST POLSKA Sp. z o.o.
Portwest to irlandzka firma rodzinna, która specjalizuje się w projektowaniu i produkcji odzieży ochronnej, w tym odzieży roboczej o wysokiej widoczności, trudnopalnej, obuwia ochronnego, rękawic roboczych i środków ochrony indywidualnej. Założona w 1904 roku firma Portwest posiada dziś globalną sieć dystrybucji i personel obsługi klienta w ponad 130 krajach.
Poszukujemy Kandydatów do pracy w prężnie rozwijającym się Magazynie firmy znajdującym się w Czeladzi.
Chętnie podejmiemy współpracę z osobami ambitnymi, zaangażowanymi w wykonywanie swoich obowiązków, którzy są zainteresowani rozwojem zawodowym oraz podjęciem długofalowej współpracy z Pracodawcą.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta z j. węgierskim przez Portwest Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Czeladzi zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1)Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
