GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
86458092

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-08-22

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego (różne branże i modele działalności)
- Weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z UoR i przepisami podatkowymi
- Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, oraz innych wymaganych przepisami raportów
- Uzgadnianie sald kont księgowych i rozrachunkowych, kontrola poprawności zapisów księgowych
- Przygotowywanie danych do miesięcznych/kwartalnych raportów wewnętrznych i dla zarządów klientów
- Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z UoR
- Ścisła współpraca z klientami w zakresie bieżącej obsługi księgowej i podatkowej
- Kontakty z urzędami skarbowymi, ZUS, GUS i innymi instytucjami – reprezentowanie klientów podczas kontroli
- Współpraca z biegłymi rewidentami podczas badania sprawozdań finansowych
- Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i rachunkowych, bieżące wdrażanie aktualizacji
- Doradztwo księgowe dla klientów w zakresie bieżących operacji gospodarczych
- Wsparcie młodszych księgowych / kontrola pracy zespołu w razie potrzeby
- Współpraca z Dyrektorem Finansowym oraz zespołem kontrolingu w ramach prowadzonych spółek
- OPCJONALNIE: prowadzenie kadr i płac dla klientów
Nasze wymagania
- Dobra praktyczna znajomość programu Comarch ERP Optima, w tym umiejętność samodzielnej pracy w tym systemie
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w księgowości (mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym)
- MILE WIDZIANA umiejętność prowadzenia kadr i płac
- Praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego oraz Ustawy o rachunkowości
- Znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excela (obsługa formuł, tabel przestawnych będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz terminowego realizowania powierzonych zadań
- Dokładność, odpowiedzialność i wysoka kultura pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu i dobra organizacja prac
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie – adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę lub współpraca w oparciu o kontrakt B2B
- Elastyczne godziny pracy oraz możliwość hybrydowego modelu pracy
- Cykliczne szkolenia branżowe – realna możliwość poszerzania wiedzy z zakresu księgowości, podatków i sprawozdawczości finansowej
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji oraz młodym i zgranym zespole
- Możliwość zdobycia i rozwinięcia wiedzy w zakresie raportowania zarządczego i kontrolingu finansowego
- Współpracę z działem Dyrektora Finansowego oraz kontrolingu – w ramach świadczenia kompleksowej obsługi finansowo-księgowej dla klientów
- Możliwość udziału w projektach wdrażających funkcjonowanie działów finansowych po stronie klientów – od strony organizacyjnej i narzędziowej
- Pracę z klientami z różnych branż i o różnych profilach działalności – co umożliwia szerokie spojrzenie na księgowość i finanse przedsiębiorstw
O nas
bean.counters sp. z o.o. jest właścicielem marki AMS Partners.
AMS Partners to marka specjalizująca się w świadczeniu kompleksowych usług z zakresu pełnej księgowości, kontrolingu oraz zewnętrznego dyrektora finansowego. Naszymi klientami są przede wszystkim spółki z sektora nowych technologii, grupy kapitałowe oraz spółki giełdowe. Dzięki doświadczeniu i indywidualnemu podejściu do każdego klienta, wspieramy ich rozwój i efektywne zarządzanie finansami.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez BEAN.COUNTERS sp. z o.o. z siedzibą w: Radosna 16, 05-400 Otwock (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: m.smolka@amspartners.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.