GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Kierownik robót budowlanych - Inżynier budowy
Miejsce pracy: IławaTwój zakres obowiązków
- bieżąca koordynacja robót budowlanych zgodnie z umową, projektem technicznym, założonym harmonogramem oraz przyjętym budżetem
- organizacja pracy poszczególnych zespołów w zakresie jakości, terminowości, wydajności i bezpieczeństwa realizowanych robót
- współpraca z podwykonawcami i dostawcami w zakresie realizowanych robót i ich rozliczanie
- analiza dokumentacji technicznej, przygotowanie zestawień ilościowo – jakościowych do zamówień materiałów i usług i bieżące monitorowanie dostaw
- udział w odbiorach i kontrolach
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji inwestycji w zakresie powierzonych zadań
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe - kierunek budownictwo
- znajomość prawa budowlanego oraz regulujących proces budowlany norm i przepisów branżowych
- zdolność opracowania przedmiarów oraz wycen na roboty dodatkowe i zamienne
- doświadczenie w nadzorowaniu pracy podwykonawców lub własnych brygad, przestrzeganie bezpieczeństwa i higieny pracy
- preferowane doświadczenie przy realizacjach inwestycji przemysłowych, kubaturowych, obiektów użyteczności publicznej lub mieszkaniowych
- w przypadku stanowiska kierowniczego wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie budowlanej o ugruntowanej pozycji w branży
- uczestnictwo w realizacji dużych kontraktów w kraju i za granicą
- możliwość budowania pozycji zawodowej, poszerzania kompetencji i doświadczenia w zespole specjalistów i ekspertów
- dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- karty przedpłacone
Etapy rekrutacji
- Aplikuj na wybrane ogłoszenie
- Spełniasz nasze wymagania? Jest duża szansa, że oddzwonimy
- Rozmowa kwalifikacyjna
- Nasza decyzja
- Miło Cię widzieć w naszym gronie!
Dołącz do nas już dziś!
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, sukcesywnie rozbudowujemy nasze zespoły wykonawcze.
ADAMIETZ sp. z o.o.
Firma Adamietz powstała w 1994 roku, początkowo jako lokalna i specjalistyczna firma, a na przestrzeni lat wyrosła na spółkę budowlaną zdolną podjąć się realizacji każdego projektu budowlanego w Polsce i za granicą.
Specjalizujemy się w generalnym wykonawstwie obiektów kubaturowych i infrastruktury drogowej oraz w produkcji płyt warstwowych, profili zimnogiętych oraz prefabrykatów żelbetowych. Innowacje są od początku kołem zamachowym rozwoju firmy.
Grupa Adamietz opiera się obecnie na silnym zapleczu produkcyjnym w skali niespotykanej na polskim rynku. W połączeniu z wysoko wykwalifikowaną, doświadczoną kadrą managerską i inżynierską, dysponując własnymi brygadami w zakresie prac żelbetowych, montażu konstrukcji, dachów oraz ścian, współpracując z gronem uznanych podwykonawców i profesjonalnych firm specjalistycznych, spółka stała się jednym z liderów branży.
Podejmujemy się realizacji projektów inwestycyjnych, od hal magazynowych, produkcyjnych i logistycznych, zakładów przemysłowych przez obiekty użyteczności publicznej, obiekty z branży energetycznej oraz Data Center także w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Adamietz sp. z o.o., z siedzibą w Strzelcach Opolskich przy ulicy Braci Prankel 1, 47-100 Strzelce Opolskie, o numerze REGON: 532242263, NIP: 7561836633, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000100273. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych, do którego można się zwracać z pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi bezpieczeństwa i wykorzystywania Twoich danych, to: Kamil Durnaś, e-mail: iod@adamietz.pl, nr. tel.: 791-29-32-32. Przysługuje Ci prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych. Dodatkowo przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody dane będą przetwarzane także dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wzięcia udziału w rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych: a) w zakresie niezbędnym do podjęcia działań zmierzających do przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. Twoje wyraźne żądanie przed zawarciem umowy; b) w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków, np. skierowania na badania wstępne medycyny pracy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, c) w zakresie w jakim przesłane przez Ciebie dane zwykłe wykraczają poza katalog określony w art. 22 1 ust. 1 Kodeksu Pracy, są one przetwarzane na podstawie Twojej zgody, którą wyrażasz poprzez wysłanie do nas swojej aplikacji (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); d) w zakresie przesłanych przez Ciebie danych szczególnej kategorii (art. 9 ust. 1 RODO), są one przetwarzane na podstawie Twojej zgody, którą wyrażasz poprzez wysłanie do nas swojej aplikacji (art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji (która będzie trwać maksymalnie 3 miesiące od momentu publikacji ogłoszenia), po czym zostaną usunięte. Ponadto w sytuacji, gdy jako sygnalista zgłosisz nieprawidłowości w Spółce w rozumieniu ustawy o ochronie sygnalistów, Administrator będzie przetwarzał Twoje dane przez okres 3 lat od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie wewnętrzne lub w którym przekazano zgłoszenie zewnętrzne do organu publicznego właściwego do podjęcia działań następczych lub zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami. Procedura zgłaszania nieprawidłowości w Spółce została uregulowana w Regulaminie przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych. Szczegóły przetwarzania danych osobowych w ramach ochrony sygnalistów znajdują się w odpowiednich klauzulach informacyjnych. Jeżeli wyrazisz dodatkową zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłej rekrutacji, w tym zakresie dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO przez okres wskazany w treści zgody, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, po którym to czasie zostaną usunięte. Jeżeli wyrazisz dodatkową zgodę na udostępnienie Twoich danych osobowych spółkom powiązanym kapitałowo z Administratorem (www.adamietz.pl/polityka-prywatnosci), w tym zakresie dane będą przetwarzane przez te spółki na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO przez okres wskazany w treści zgody, jednak nie dłużej niż do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, po którym to czasie zostaną usunięte. Administrator nie planuje przekazywać Twoich danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich. W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem. Odbiorcami Twoich danych mogą być: a) spółki powiązane kapitałowo z Administratorem (w przypadku wyrażenia odrębnej zgody), b) podmioty lub organy uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym sądy, prokuraOgłoszenie o pracy tymczasowej:
