GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
85355999

Branża:
Hotelarstwo/Turystyka/Katering

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków

Ważne do:
2025-07-20

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Miejsce pracy: Kraków, Stare Miasto
Zakres obowiązków:
• planowanie, organizowanie pracy działu recepcji, housekeeping oraz serwisu technicznego
• motywowanie, kierowanie, kontrolowanie podległym zespołem i dbanie o przestrzeganie standardów marki, procedur związanych z obsługą gości;
• monitorowanie procesu związanego z pobytem Gości w hotelu: rezerwacje, przyjazdy/wyjazdy, pobyty w hotelu oraz , fakturowanie i rozliczanie płatności; podejmowanie efektywnego działania na rzecz zwiększenia sprzedaży;
• utrzymanie oraz nadzór nad czystością i stanem technicznym pokoi, biur oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z ustalonych standardami;
• angażowanie się w proces sprzedaży produktów i usług apartotelu;
• sporządzanie i kontrolowanie harmonogramów pracy pracowników podległego działu;
• dbałość o sprawność techniczną powierzonego sprzętu, sporządzanie zamówień, sprawdzanie dostaw, analiza cen;
• kontrola stanów magazynowych środków czystości i pościeli;
• współpraca z firmami zewnętrznymi np. dostawcami środków czystości, pralnią;
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie dobrej atmosfery w pracy.
Wymagania:
• doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej na stanowisku kierowniczym;
• umiejętność zarządzania zespołem;
• odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu;
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
• wysoka kultura osobista;
• nastawienie na potrzeby gości;
• zaangażowanie w wykonywaną pracę, inicjatywa i skuteczność w działaniu.
Oferujemy:
• umowa o pracę / B2B
• gwarancję stałej pracy oraz wynagrodzenie wypłacane na czas
• zniżki pracownicze na usługi hotelowo-gastronomiczne
• zniżki na pakiet opieki medycznej
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Zakres obowiązków:
• planowanie, organizowanie pracy działu recepcji, housekeeping oraz serwisu technicznego
• motywowanie, kierowanie, kontrolowanie podległym zespołem i dbanie o przestrzeganie standardów marki, procedur związanych z obsługą gości;
• monitorowanie procesu związanego z pobytem Gości w hotelu: rezerwacje, przyjazdy/wyjazdy, pobyty w hotelu oraz , fakturowanie i rozliczanie płatności; podejmowanie efektywnego działania na rzecz zwiększenia sprzedaży;
• utrzymanie oraz nadzór nad czystością i stanem technicznym pokoi, biur oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z ustalonych standardami;
• angażowanie się w proces sprzedaży produktów i usług apartotelu;
• sporządzanie i kontrolowanie harmonogramów pracy pracowników podległego działu;
• dbałość o sprawność techniczną powierzonego sprzętu, sporządzanie zamówień, sprawdzanie dostaw, analiza cen;
• kontrola stanów magazynowych środków czystości i pościeli;
• współpraca z firmami zewnętrznymi np. dostawcami środków czystości, pralnią;
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie dobrej atmosfery w pracy.
Wymagania:
• doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej na stanowisku kierowniczym;
• umiejętność zarządzania zespołem;
• odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu;
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
• wysoka kultura osobista;
• nastawienie na potrzeby gości;
• zaangażowanie w wykonywaną pracę, inicjatywa i skuteczność w działaniu.
Oferujemy:
• umowa o pracę / B2B
• gwarancję stałej pracy oraz wynagrodzenie wypłacane na czas
• zniżki pracownicze na usługi hotelowo-gastronomiczne
• zniżki na pakiet opieki medycznej
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.