Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Пошук
Menu
nuzle

KIEROWCA C+E – CHŁODNIA, IZOTERMA LUB FIRANKA

Nolan Transport
Друк Повернутися

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83688860
Branza
Branża:
Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, New Ross
Zegar
Ważne do:
2025-05-31
Dokument
Rodzaj umowy:
umowa o pracę

Dodatkowe informacje:

Nolan Transport to duża firma transportowo-logistyczna z główną siedzibą w New Ross w Irlandii, posiadająca swoje liczne bazy na terenie Wlk. Brytanii, a także w Belgii, Francji i Hiszpanii. Jest właścicielem i operatorem jednej z największych flot do transportu drogowego w Europie. Zajmuje się transportem krajowym po Irlandii oraz międzynarodowym. Siła firmy tkwi w jej strategii opartej na aktywach i innowacyjnej technologii informatycznej, która powala na utrzymanie optymalnej kontroli nad całym wyposażeniem. Firma szybko reaguje na wymagania klientów, a jej linie decyzyjne są krótkie, co pozwala dostosować się do zmian na międzynarodowym rynku. Elastyczność, sprawność i zaangażowanie w sprawy klientów to jej główne cechy.


KIEROWCA C+E – chłodnia, izoterma lub firanka – trasy międzynarodowe – Hrabstwo Wexford – Irlandia

System zjazdowy: 3 miesiące pracy / 3 tygodnie wolnego
Rodzaj naczepy: chłodnia, izoterma, niskopowoziowa, plandeka, platforma
Wynagrodzenie: €750-800 netto tygodniowo
Miejsce pracy: New Ross, Co. Wexford, Irlandia


Opis stanowiska pracy:
• prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą chłodniczą, izotermą, firanką, platformą lub z niskim podwoziem,
• przewóz różnych towarów zależnie od przyjętego zlecenia (np. żywność, napoje) w trasach krajowych po Irlandii oraz międzynarodowych po Europie

Warunki zatrudnienia:
• system zjazdowy do omówienia z pracodawcą, np. 3 miesiące pracy / 3 tygodnie wolnego,
• praca zgodna z przepisami dotyczącymi czasu pracy kierowcy,
• zakwaterowanie w kabinie pojazdu, przy bazie firmy znajduje się pełne zaplecze socjalne (toalety, prysznice, kuchnia, kantyna, pralka),
• po dotarciu na miejsce zostaje przeprowadzony test obejmujący obserwację jazdy po mieście i autostradzie, spinanie i rozpinanie naczepy, cofanie pod rampę,
• szkolenia wprowadzające dla każdego nowego pracownika,
• legalna praca w oparciu o irlandzki kontrakt, bezpośrednio z pracodawcą,
• odprowadzane składki, ubezpieczenie NNW,
• stawka dzienna od poniedziałku do soboty to €112 brutto, w niedziele €126,12 brutto,
• stawka za przepracowane pół dnia od poniedziałku do soboty to €56 brutto, w niedziele €63,06 brutto,
• dieta po Irlandii: €36,97 netto dziennie, dieta po UK i Europie: €63,00 netto dziennie,
• w siedzibie głównej w New Ross dostępny jest wielojęzyczny personel, który pomaga kierowcom w ich codziennej pracy,
• wszelkie formalności, takie jak PPS Number są załatwiane na miejscu w biurze

Wymagania:
• prawo jazdy kat. C+E z kodem 95 (lub CPC), karta kierowcy,
• podstawowa znajomość języka angielskiego,
• doświadczenie w transporcie ciężarowym minimum 2 lata

Mile widziane:
• doświadczenie w transporcie międzynarodowym,
• uprawnienia ADR podstawowe


Osoby zainteresowane podjęciem pracy zapraszamy do aplikowania na ofertę. Pytania prosimy kierować:
w języku polskim, Pan Przemysław: +353 85 860 6512, adres e-mail: pzbojenski@nolantransport.com
w języku angielskim, Pan Darren: +353 87 924 7806, adres e-mail: darren@nolangroup.ie

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 17:00

Rodzaj umowy:
umowa o pracę


Zmianowość:
Brak

System wynagradzania:
Brak

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Увага
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, New Ross
Наступний
Zobacz na mapie
(Opens New Window)
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie