GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83152617

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, warmińsko-mazurskie, Olsztyn

Ważne do:
2025-05-15

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Kierownik Sklepu
Miejsce pracy: OlsztynTwój zakres obowiązków
- wdrażanie i utrzymywanie obowiązujących standardów i procedur mających na celu realizację planów sprzedażowych
- zarządzanie zespołem poprzez rekrutację, rozwój, organizację i planowanie pracy
- przygotowanie sklepu do inwentaryzacji
- rozliczanie finansowe sklepu
- zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta
- dbanie o dostępność i ekspozycję towarów na sali sprzedaży
- prowadzenie dokumentacji sklepu
Nasze wymagania
- min. średnie wykształcenie
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy w handlu
- doświadczenie w zarządzaniu ludźmi
- znajomość obsługi komputera
- brak przeciwwskazań do pracy fizycznej
To oferujemy
- korzystne wynagrodzenie na czas
- godziny pracy zgodnie z ustalonym grafikiem
- możliwość awansu
- pakiet szkoleń rozwojowych
- wsparcie przyjaznego zespołu
Benefity
- umowa o pracę
- premia za sprzedaż
- rabat pracowniczy do 25%
- EAP- wsparcie psychologiczne, prawno-finansowe
- Dostęp do darmowych szkoleń i webinarów
Etapy rekrutacji
- Rozmowa telefoniczna
- Spotkanie rekrutacyjne w wybranym sklepie
- Decyzja o zatrudnieniu
Pepco - Sklepy
Pepco jest znaną i cenioną marką, obecną w 17 europejskich krajach. Każdego miesiąca 28 milionów Klientów odwiedza 3 tysiące sklepów Pepco. Za tym sukcesem stoi ponad 25 tysięcy pracowników, którzy dbają o najlepsze doświadczenia zakupowe naszych klientów. Jesteśmy zgranym zespołem, który każdego dnia wzajemnie się wspiera, szanuje i motywuje.
Naszą największą siłą są ludzie i to dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.