GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83118229

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-05-14

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Bieżąca obsługa recepcji – zarządzanie korespondencją, odbieranie telefonów, organizacja spotkań
- Współpraca z firmami kurierskimi (zamawianie kurierów, przygotowanie dokumentów do wysyłki)
- Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, artykuły spożywcze oraz środki czystości
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
- Rezerwacja sal konferencyjnych
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Wsparcie pracy recepcji i Zarządu wg potrzeb
Nasze wymagania
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie min. średnie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 – kontakt z klientami zagranicznymi
- Znajomość pakietu MS Office i sprawna obsługa urządzeń biurowych
- Wysoka kultura osobista, pogodne i przyjazne usposobienie, nienaganna aparycja
- Chęć rozwoju na stanowisku administracyjnym
- Prawo Jazdy kat. B
- Nastawienie na długofalową współpracę
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie wybranej formy współpracy (umowa o pracę/umowa zlecenie)
- Możliwość przystąpienia do programu Multisport na preferencyjnych warunkach
- Opiekę medyczną Medicover współfinansowaną przez firmę po 3 miesiącach
- Zniżkę na wynajmy pracownicze
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
99rent Sp. z o.o.
Jesteśmy na rynku od 2008 roku, nasze oddziały znajdziesz w kilkudziesięciu oddziałach w całej Polsce. 99RENT to lider na rynku assistance i wynajmu krótkoterminowego, a naszą misją jest zapewnienie mobilności dla każdego o każdej porze dnia i nocy. Naszą stabilną pozycję rynkową potwierdza przynależność do grupy firm rent a car działającej w ramach struktury organizacyjnej Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Jesteśmy Oficjalnym Partnerem Polskiej Siatkówki oraz Partnerem Fundacji Herosi działającej na rzecz dobra dzieci chorych onkologicznie.
Jeśli jesteś zainteresowana/y udziałem w dalszych procesach rekrutacyjnych po zakończeniu bieżącego procesu prosimy o dodanie do przesłanego CV poniższej zgody (np. poprzez dopisanie na CV):„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych realizowanych przez 99rent Sp. z o.o.”
Jeśli w CV zawarto dane wykraczające poza zakres wskazany w Art. 22 1 §1 Kodeksu pracy prosimy o dodanie do przesłanego CV poniższej zgody (np. poprzez dopisanie na CV):
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych wykraczających poza zakres wynikający z art. 221 §1 Kodeksu pracy.”
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy iż:
a) administratorem danych osobowych jest 99rent Sp. z o.o., ul. Połczyńska 10,
01-378 Warszawa. Dane kontaktowe: 99rent Sp. z o.o., ul. Połczyńska 10, 01-378 Warszawa, telefon +48 22 190 99, email: recepcja@99rent.pl
b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: email: iod@99rent.pl, adres do korespondencji: Inspektor Ochrony Danych, 99rent Sp. z o.o., ul. Połczyńska 10, 01-378 Warszawa, telefon +48 509 720 666.
c) dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia rekrutacji.
d) podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – wskazane przepisy pozwalają administratorowi danych na przetwarzanie ich na podstawie przepisów prawa (Kodeks pracy, Kodeks cywilny), zgody udzielonej przez podmiot, którego dane dotyczą (dotyczy danych dobrowolnie podanych przez kandydata), oraz w celu zawarcia umowy.
e) dane osobowe będą udostępniane następującym podmiotom: CorCode
sp. z o.o., Plac Wolnica 13/10, 31-060 Kraków (obsługa informatyczna);
net-line s.c., Al. Prymasa Tysiąclecia 48A, 01-242 Warszawa (hosting poczty elektronicznej); Grupa Pracuj Sp. z o.o., ul. Prosta 68, 00-838 Warszawa (portal pracuj.pl) oraz innym odbiorcom tj.: partnerom biznesowym, w tym również świadczącym usługi techniczne, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym.
f) okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: do zakończenia procesu rekrutacji na dane stanowisko, wypełnienia obowiązku prawnego administratora danych, a w sytuacji gdy wyrażono zgodę na przetwarzanie danych także dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych – do czasu wycofania zgody lub upływu roku od jej udzielenia.
g) osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych. W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody, osobie której dane są przetwarzane przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, które to uprawnienie można zrealizować poprzez kontakt z administratorem danych.
h) osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak w zakresie wynikającym z art. 221 §1 Kodeksu pracy, niezbędne w celu podjęcia działań związanych z rekrutacją do pracy w przedsiębiorstwie administratora danych. W przypadku niepodania danych obligatoryjnych prowadzenie rekrutacji nie będzie możliwe.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.