Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Пошук
Menu
Друк Повернутися

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, m. st. Warszawa, Warszawa, 03-142, Winorośli 12/24
Adresaci szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów zajmujących się obsługą Klienta.
Terminy
Rozpoczęcie:
2023-12-11
Zakończenie:
2023-12-12
Rekrutacja do:
Brak
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Brak

Metodologia/program

Program szkolenia: Skuteczne komunikowanie się drogą do porozumienia się z Klientem * Reguły efektywnej komunikacji * Reguły dobrego kontaktu i porozumiewania się * Blokady i zakłócenia w komunikacji * Autoanaliza - Moje bariery i moje wspomagacze * Zachowania zniechęcające i zachęcające do kontaktu * Emocje, a komunikacja z Klientem – Łagodzenie konfliktów poprzez dystans emocjonalny - panowanie nad własnymi emocjami i wygaszanie negatywnych emocji Klienta Techniki wywierania wpływu, a koncentracja na Kliencie i osobiste zaangażowanie * Komunikacja niewerbalna, jako wzmocnienie relacji z Klientem * Sztuka zadawania pytań i aktywnego słuchania, jako narzędzie prowadzenia rozmowy * Prezentowanie propozycji rozwiązania problemu Klienta * Umiejętne wykorzystywanie technik skutecznej perswazji * Strategie argumentowania * Znaczenie i zastosowanie schematu rozmowy

Trener

Anita Goździkowska Osobowość trenera gwarantuje uczestnikom wysoką dynamikę szkolenia, interaktywny sposób przekazu wiedzy teoretycznej i praktycznej, żywą reakcję na zgłaszane problemy czy sugestie, charakter warsztatowy i twórczy. Trener buduje atmosferę otwartości i zaufania, bazuje na relacjach partnerskich, co pozwala optymalnie zaktywizować grupę do nauki, konstruktywnej samokrytyki połączonej z kreowaniem konkretnych rozwiązań.

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Sprzedaż i marketing

Ilość miejsc
12

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia.

Płatne

Cena końcowa szkolenia
1230.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska

Adres
Polska, mazowieckie, m. st. Warszawa, Warszawa, 03-142, Winorośli 12/24

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Ewelina Zdzieszyńska

Telefon kontaktowy
500 029 886

Adres e-mail
biuro@wstronerozwoju.com

Strona WWW
www.wstronerozwoju.com/szkolenia-obsluga-klienta/szkolenie-obsluga-trudnego-klienta/

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie