Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Пошук
Menu
Друк Повернутися

Profesjonalna obsługa klienta.

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, m. st. Warszawa, Warszawa, 03-142, Winorośli 12/24
Adresaci szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów zajmujących się obsługą Klienta.
Terminy
Rozpoczęcie:
2024-12-16
Zakończenie:
2024-12-17
Rekrutacja do:
Brak
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Brak

Metodologia/program

Program szkolenia: WIEDZA O KLIENTACH • Kim jest Klient? • Oczekiwania Klientów wobec obsługi BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA • Umiejętności wspomagające prowadzenie rozmowy z Klientem • Obsługa Klienta a współpraca z Klientem • Struktura rozmowy z Klientem EFEKTYWNA KOMUNIKACJA • Kiedy komunikacja jest efektywna? • Narzędzia efektywnej komunikacji POWITANIE • Budowanie pierwszego wrażenia (rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kreowaniu pierwszego wrażenia) • Etapy powitania USTALENIE CELU ROZMOWY I SZCZEGÓŁÓW POZWALAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIE I ZAPREZENTOWANIE ROZWIĄZANIA • Dlaczego istotne jest ustalenie celu rozmowy? • Pytania jako narzędzie pozwalające ustalić cel rozmowy oraz poznać potrzeby i oczekiwania Klienta (klasyfikacja pytań, zasady związane z zadawaniem pytań) • Techniki aktywnego słuchania (parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie) TYPOLOGIA KLIENTÓW I DOSTRAJANIE SIĘ DO POSZCZEGÓLNYCH TYPÓW • Typologia Klientów • Jak prowadzić efektywne rozmowy z poszczególnymi typami? (dostrojenie się na poziomie werbalnym i niewerbalnym) KONTROLOWANIE ROZMOWY ORAZ PRZEKAZYWANIE INFORMACJI I PROPOZYCJI ROZWIĄZAŃ • Narzędzia pozwalające utrzymać kontrolę nad rozmową • Zasady budowania jasnych i prostych wypowiedzi • Pozytywny język • Język korzyści • Nawiązywanie do wypowiedzi Klienta (technika logicznej perswazji) ODPOWIADANIE NA ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW • Kategorie zastrzeżeń • Metody uchylania zastrzeżeń ASERTYWNOŚĆ PODCZAS ROZMOWY TELEFONICZNEJ • Zachowanie asertywne • Asertywna odmowa • Reagowanie na atak i krytykę PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE ROZMOWY • Podsumowanie – standard podsumowania • Zakończenie rozmowy - standard zakończenia

Trener

Ewelina Zdzieszyńska- certyfikowany trener biznesu, pedagog Specjalizuje się w projektach związanych z doskonaleniem i poprawą jakości obsługi klienta, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi Klienta.

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Sprzedaż i marketing

Ilość miejsc
12

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia.

Płatne

Cena końcowa szkolenia
1230.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska

Adres
Polska, mazowieckie, m. st. Warszawa, Warszawa, 03-142, Winorośli 12/24

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Ewelina Zdzieszyńska

Telefon kontaktowy
500 029 886

Adres e-mail
biuro@wstronerozwoju.com

Strona WWW
www.wstronerozwoju.com/szkolenia-obsluga-klienta/szkolenia-obsluga-klienta/

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie