Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie -- zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Polityka Cookies

Powrót z emigracji - wyszukiwarka

Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
KONTRAST
Szukaj
Zamknij menu
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
    • Pozostałe artykuły
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
  • Kontakt
Пошук
Menu
Друк Повернутися

Szkolenie z telefonicznej obsługi klienta

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, m. st. Warszawa, Warszawa, 03-142, Winorośli 12/24
Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest do osób, których codzienna praca oparta jest na telefonicznych kontaktach z Klientem.
Terminy
Rozpoczęcie:
2024-12-09
Zakończenie:
2024-12-10
Rekrutacja do:
Brak
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Brak

Metodologia/program

1. Wiedza o Klientach Kim jest Klient? Oczekiwania Klientów wobec obsługi 2. Rozmowa telefoniczna Umiejętności wspomagające prowadzenie rozmowy telefonicznej Struktura rozmowy telefonicznej 3.Powitanie Budowanie pierwszego wrażenia (tempo mówienia, głośność mówienia, uśmiech) Standard powitania 4. Ustalenie celu rozmowy i szczegółów pozwalających na przygotowanie i zaprezentowanie rozwiązania Dlaczego istotne jest ustalenie celu rozmowy? Pytania - klasyfikacja, zasady związane z zadawaniem pytań Techniki aktywnego słuchania (parafraza, klasyfikacja, odzwierciedlanie) 5. Dostrojenie do Klienta Typologia Klientów (typologia Junga) Jak rozmawiać z poszczególnymi typami? 6. Kontrola rozmowy Narzędzia pozwalające utrzymać kontrolę nad rozmową 7. Przekazywanie informacji i propozycji rozwiązań Zasady budowania jasnych i prostych wypowiedzi Pozytywny język Język korzyści Nawiązywanie do wypowiedzi Klienta (technika logicznej perswazji) Pełana informacja o szkoleniu: https://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-obsluga-klienta/telefoniczna-obsluga-klienta/

Trener

Ewelina Zdzieszyńska- certyfikowany trener biznesu, pedagog Specjalizuje się w projektach związanych z doskonaleniem i poprawą jakości rozmów call center, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi Klienta. Doświadczenie: ✓ 17 lat doświadczenia trenerskiego ✓ 4 000 h-przeprowadzonych szkoleń związanych z obsługą klienta,

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Sprzedaż i marketing

Ilość miejsc
12

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia.

Płatne

Cena końcowa szkolenia
1230.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska

Adres
Polska, mazowieckie, m. st. Warszawa, Warszawa, 03-142, Winorośli 12/24

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Ewelina Zdzieszyńska

Telefon kontaktowy
500 029 886

Adres e-mail
biuro@wstronerozwoju.com

Strona WWW
www.wstronerozwoju.com/szkolenia-obsluga-klienta/telefoniczna-obsluga-klienta/

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
  • Powrotnik
    • Formalności przed powrotem
    • Przeprowadzka
    • Formalności po powrocie
    • Praca
    • Działalność gospodarcza
    • Podatki
    • Finanse osobiste
    • Rodzina
    • Zdrowie
    • Świadczenia społeczne
    • Poradnik psychologiczny
  • Aktualności
    • Emigracja i powroty
    • Powrót z dzieckiem
    • Prasówka
  • Brexit
  • Praca
    • Wyszukiwarka ofert pracy w Polsce
    • Wyszukiwarka dotacji
    • Twoje CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
  • O nas
    • Organizator Portalu
    • Deklaracja dostępności
    • O serwisie
    • Zakres działalności (ETR)
    • Współpracuj z nami
    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin portalu
    • Nota prawna
    • Informacje techniczne
    • Statystyki serwisu
    • Kontakt
  • Powroty na Facebooku
  • Powroty na Twitterze
  • Powroty na You Tube

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry

Zadaj pytanie