GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Regionalny Kierownik Sprzedaży - CALZEDONIA
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Kompleksowe zarzadzanie podległymi salonami;
- Wdrażanie w sklepach procedur zgodnie z wytycznymi marki;
- Realizowanie założonych wyników sprzedażowych oraz wskaźników KPI w swoim regionie;
- Rekrutacja i szkolenie zespołów;
- Monitorowanie pracy zespołu oraz dbanie o wysoki poziom motywacji poprzez konstruktywny feedback;
- Stały nadzór nad utrzymywaniem jednolitego wizerunku sklepów;
- Koordynowanie obiegu pełnej dokumentacji dotyczącej pracowników oraz sklepów.
Nasze wymagania
- Doświadczenie na stanowisku managerskim w branży retail;
- Dobra znajomość języka angielskiego - umożliwiająca codzienną komunikację (min. B2);
- Motywacja do osiągania wysoko postawionych celów, nie tylko sprzedażowych;
- Umiejętności planowania i realizacji powierzonych zadań;
- Dobra organizacja pracy własnej i zespołu;
- Otwartość i gotowość do pracy z zespołem i klientami;
- Pasja do pracy w branży retail.
To oferujemy
- Chcemy byś został/a z nami na dłużej, więc oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Z racji tego, że pracujemy w międzynarodowym środowisku to będziesz miał/a możliwość skorzystania z kursu języka obcego;
- Kartę lunchową, którą możesz wykorzystywać w wielu punktach gastronomicznych oraz w sklepach;
- Pakiet medyczny, który obejmuje szeroki zakres wizyt specjalistycznych, badań diagnostycznych oraz opiekę stomatologiczną;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin.
- Atrakcyjną zniżkę na zakupy we wszystkich naszych sklepach (Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi UOMO, Tezenis, Falconeri);
- Lubisz aktywność fizyczną? U nas otrzymasz możliwość skorzystania z karty Multisport;
- Środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń – po dołączeniu do zespołu wprowadzimy Cię w tajniki pracy w Calzedonia Group podczas 8-tygodniowego szkolenia;
- Narzędzia pracy (w tym samochód służbowy).
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- opieka stomatologiczna
- służbowy samochód do użytku prywatnego
- karty przedpłacone
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- vouchery na firmowe produkty
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
CALZ POLSKA sp. z o.o.
CALZ POLSKA to część włoskiej grupy ONIVERSE, której sercem jest sieć ponad 190 tętniących życiem sklepów – Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis oraz Falconeri. Każda z pięciu marek jest wyjątkowa i w swoich kolekcjach odzwierciedla połączenie komercyjnej wizji, trendów i kreatywności. Każdego dnia dbamy o naszych Klientów dostarczając im najwyższej jakości bieliznę oraz odzież, stawiając na indywidualną obsługę klienta. Nasze produkty dzięki włoskiemu DNA i unikatowemu designowi trafiają w gusta nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Zdobądź pracę w stylu CALZ!
Szukamy właśnie Ciebie!
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
