GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Pyrzowice (pow. tarnogórski)Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Spółki, monitorowanie zgodności z przepisami prawa pracy w zakresie rozliczania czasu pracy pracowników;
- Segregacja, archiwizacja i utrzymywanie porządku w dokumentacji firmowej (umowy, protokoły, pisma, ewidencje) w wersji elektronicznej i papierowej;
- Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej - ewidencja korespondencji elektronicznej i tradycyjnej;
- Prowadzenie ewidencji sprzętu firmowego;
- Prowadzenie spraw kadrowych w zakresie: pilnowania terminów ważności badań medycyny pracy, BHP, szkoleń, organizacja planowania i ewidencjonowania urlopów, prowadzenie teczek pracowniczych;
- Stały kontakt i współpraca z zewnętrzną firmą w zakresie obsługi kadrowej;
- Wsparcie pozostałych zespołów w kwestiach organizacyjno-administracyjnych, wsparcie procesów i weryfikacja prawidłowości ich funkcjonowania;
- Dokonywanie zamówień na potrzeby firmy, pomoc w wyborze dostawców na podstawie weryfikacji skompletowanych ofert;
- Wsparcie Zespołu Szkoleń w zakresie organizacji i planowania szkoleń;
- Pomoc w organizacji spotkań biznesowych, wydarzeń firmowych;
- Dbanie o wizerunek firmy;
- Współpraca z innymi działami spółki;
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych;
- Praktyczna znajomość MS Office - warunek konieczny;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i wielozadaniowość;
- Skrupulatność i dokładność;
- Duża motywacja do pracy i pozytywne nastawienie, chęć zdobywania nowych umiejętności;
- Otwartość i komunikatywność;
- Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych - warunek konieczny
Mile widziane
- Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z kadrami i administracją
- Znajomość języka angielskiego – w stopniu co najmniej średniozaawansowanym
To oferujemy
- Ciekawą i rozwojową pracę w branży lotniczej;
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną;
- Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- Przyjazną i rodzinną atmosferę;
- Pełny wymiar czasu pracy.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku
- możliwość uzyskania uprawnień
O nas
Silver Cargo funkcjonuje w świecie handlingu frachtu lotniczego od stycznia 2021 roku, jednak tworzą go ludzie związani z tą branżą od wielu lat. Wniesiona przez nich wiedza oraz doświadczenie przekładają się na dynamiczny rozwój spółki i pozwalają na ciągłe planowanie nowych wyzwań.
Jednym z najważniejszych przedsięwzięć Silver Cargo jest projekt realizowany dla spółki Lufthansa Cargo AG. Firma posiada Certyfikat Agenta Obsługi Naziemnej, który obejmuje usługi logistyczne w zakresie obsługi przesyłek lotniczych. Dzięki temu Silver Cargo może poszczycić się naprawdę szerokim wachlarzem usług, które obejmują cały łańcuch dostaw. Oprócz magazynowania, Silver Cargo wykonuje usługi dodatkowe dla spedycji, obejmujące zarówno odbiór i dostawę towaru, jak i obsługę dokumentacyjną czy wsparcie w sprawach celnych. Świadczy również usługi magazynowe dla GSA (General Sales Agent linii lotniczych) oraz obsługuje przesyłki charterowe. Spółka posiada również certyfikat GDP, gwarantujący najwyższe standardy obsługi przesyłek zawierających produkty lecznicze.
Spółka prowadzi także szkolenia specjalistyczne dla branży lotniczej oraz TSL w ramach Silver Cargo Academy.
W związku z dalszym rozwojem, Spółka poszukuje PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNO-BIUROWEGO do biura zlokalizowanego na terenie Terminalu Cargo MPL Katowice-Pyrzowice.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez SILVER CARGO sp. z o.o. z siedzibą w: Wolności 90, 42-625 Pyrzowice (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: rodo@silvercargo.io.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
