GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83688669

Branża:
Marketing/Reklama/Public Relations

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, łódzkie, Łódź

Ważne do:
2025-05-31

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Biblioteka Miejska w Łodzi poszukuje kreatywnych osób z pozytywnym nastawieniem na stanowisko specjalisty w dziale Promocji i Marketingu.
Oto nasze wymagania.
1. Wykształcenie wyższe;
2. Zainteresowania humanistyczne z zakresu nowych mediów, kultury współczesnej, marketingu.
3. Mile widziane doświadczenie zawodowe na takim samym lub podobnym stanowisku.
Kandydat powinien posiadać następujące umiejętności zawodowe:
1. Umiejętność obsługi programów graficznych;
2. Sprawne poruszanie się po świecie mediów społecznościowych - Facebook, Instagram, TikTok;
3. Samodzielność i dobra organizacja pracy;
4. Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
5. „Lekkie pióro”.
oraz predyspozycje osobowościowe:
1. Kreatywność.
2. Umiejętność pracy w zespole oraz pozytywne nastawienie do ludzi.
3. Umiejętność pracy pod presją czasu.
4. Komunikatywność.
5. Samodzielność i dobrą organizacja pracy.
6. Dyspozycyjność.
Zakres zadań na stanowisku pracy:
1. Obsługa mediów społecznościowych;
2. Inicjowanie, planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych oraz wydarzeń kulturalnych w ramach założeń budżetowych;
3. Analiza monitorowanie oraz ocena efektów prowadzonych akcji;
4. Bieżąca komunikacja z działami/filiami instytucji;
5. Samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych;
6. Współpraca przy organizacji wydarzeń kulturalnych z innymi instytucjami.
Informacje dodatkowe:
1. Rodzaj zawieranej umowy: umowa o pracę
2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
3. Termin składania dokumentów: 07.06.2024 r. – 30.06.2024 r.
4. Miejsce składania dokumentów:
- osobiście/pocztą: Biblioteka Miejska w Łodzi, Plac Wolności 4, 91-415 Łódź
- elektronicznie: @
- poprzez formularz lento.pl
Wymagane dokumenty
a) Curriculum vitae.
b) Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
Komisja rekrutacyjna zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę tylko wybrane osoby. O terminie rozmowy osoby te zostaną poinformowane telefonicznie.
Oto nasze wymagania.
1. Wykształcenie wyższe;
2. Zainteresowania humanistyczne z zakresu nowych mediów, kultury współczesnej, marketingu.
3. Mile widziane doświadczenie zawodowe na takim samym lub podobnym stanowisku.
Kandydat powinien posiadać następujące umiejętności zawodowe:
1. Umiejętność obsługi programów graficznych;
2. Sprawne poruszanie się po świecie mediów społecznościowych - Facebook, Instagram, TikTok;
3. Samodzielność i dobra organizacja pracy;
4. Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
5. „Lekkie pióro”.
oraz predyspozycje osobowościowe:
1. Kreatywność.
2. Umiejętność pracy w zespole oraz pozytywne nastawienie do ludzi.
3. Umiejętność pracy pod presją czasu.
4. Komunikatywność.
5. Samodzielność i dobrą organizacja pracy.
6. Dyspozycyjność.
Zakres zadań na stanowisku pracy:
1. Obsługa mediów społecznościowych;
2. Inicjowanie, planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych oraz wydarzeń kulturalnych w ramach założeń budżetowych;
3. Analiza monitorowanie oraz ocena efektów prowadzonych akcji;
4. Bieżąca komunikacja z działami/filiami instytucji;
5. Samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych;
6. Współpraca przy organizacji wydarzeń kulturalnych z innymi instytucjami.
Informacje dodatkowe:
1. Rodzaj zawieranej umowy: umowa o pracę
2. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
3. Termin składania dokumentów: 07.06.2024 r. – 30.06.2024 r.
4. Miejsce składania dokumentów:
- osobiście/pocztą: Biblioteka Miejska w Łodzi, Plac Wolności 4, 91-415 Łódź
- elektronicznie: @
- poprzez formularz lento.pl
Wymagane dokumenty
a) Curriculum vitae.
b) Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
Komisja rekrutacyjna zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowę tylko wybrane osoby. O terminie rozmowy osoby te zostaną poinformowane telefonicznie.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.