GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
HR Specialist
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Prowadzenie procesów onboardingowych i adaptacyjnych dla nowych pracowników.
- Koordynowanie przedłużeń umów i prowadzenie procesów ocen okresowych.
- Współtworzenie i wspieranie realizacji indywidualnych planów rozwoju.
- Współpraca z managerami w zakresie bieżących potrzeb personalnych i rozwojowych w dedykowanych działach..
- Inne procesy z obszaru miękkiego hr pojawiające się w cyklu życia pracownika
- Współpraca z działem szkoleń, rekrutacji oraz kadr i płac w obszarze realizowanej polityki personalnej.
- Tworzenie zestawień i uzupełnianie danych na potrzeby działu.
- Organizacja wydarzeń integracyjnych, eventów wewnętrznych i podejmowanie innych.
Nasze wymagania
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku HR Generalist, Specjalisty ds. HR lub w pokrewnych rolach.
- Znajomość i doświadczenie w realizacji zadań z obszaru miękkiego HR np.: onboarding, ocena okresowa, rozwój kompetencji, budowanie ścieżek kariery, KPI, organizacja wydarzeń integracyjnych.
- Doświadczenie w efektywnej współpracy z biznesem, ukierunkowane na rozwiązywanie bieżących potrzeb organizacyjnych.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z osobami na różnych stanowiskach.
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1 lub wyższy).
- Zaangażowanie i nastawienia na długofalową współpracę.
To oferujemy
- 📝 Pewne zatrudnienie od pierwszego dnia – oferujemy umowę o pracę już od początku współpracy z nastawieniem na długofalową współpracę.
- 🎯Jasne cele i wysokie zarobki zawsze na czas
- 📚 Rozwój na wyciągnięcie ręki – inwestujemy w Twój rozwój zapewniając obszerne szkolenia wdrożeniowe i programy doskonalące umiejętności.
- 💼 Pełen pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, karta MultiSport i dostęp do platformy e-learningowej do nauki języków obcych.
- 📲 Narzędzia pracy – zapewniamy wszystkie niezbędne narzędzia do pracy.
- 💎Dajemy dużą samodzielność w wykonywaniu zadań i elastyczny model pracy zdalnej, dzięki czemu możesz dopasować rytm pracy do swoich potrzeb.
- 🌍 Przyszłość w międzynarodowej firmie – zadbamy o Twoją karierę w organizacji, która stawia na innowacje i świetną atmosferę pracy!
- ✨ Ucz się od najlepszych – masz możliwość czerpania wiedzy od doświadczonych kolegów i mentorów, którzy chętnie dzielą się swoim know-how. Wspieramy Cię na każdym etapie, ale to od Ciebie zależy, jak wykorzystasz zdobytą wiedzę i jakie wyniki osiągniesz!
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- kawa / herbata
- strefa relaksu
- paczki świąteczne
- świętowanie urodzin
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- Speaking Club (ENG)
Etapy rekrutacji
- Wstępna rozmowa telefoniczna z rekruterem
- Spotkanie z osobą reprezentującą Dział HR
- Spotkanie z bezpośrednim przełożonym
E100 International Trade Sp. z o.o.
E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu. Oferujemy kompleksowe rozwiązania i właśnie to wyróżnia nas.
Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt, a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Z powodzeniem działamy na rynku od ponad 20 lat. Przez ten czas firma E100 stała się kluczowym partnerem dla firm transportowych w Eurazji. Doświadczenie zawodowe pozwoliło na stworzenie produktu odpowiadającego potrzebom współczesnego przewoźnika drogowego, niezależnie od wielkości jego floty i kierunku działalności.
Karta paliwowa Е100 to jedyna karta paliwowa, obejmująca swoim zasięgiem dwa kontynenty i pozwalająca na przekroczenie Europy i Azji. Karta otwiera dostęp do 17 000+ stacji paliw w 33 krajach, daje możliwość uzyskania zwrotu podatku VAT i bezgotówkowego uiszczania opłat za przejazd drogami w 30 krajach, a także za dodatkowe usługi transportowe – od parkingów i myjni samochodowych po rezerwację promów i opłacanie mostów. Klienci E100 mają też możliwość skorzystania ze specjalnej oferty faktoringu, umożliwiającej płynną zamianę faktur na gotówkę.
Mamy biura w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii, Hiszpanii i Ukrainie, a na rynku polskim tworzymy zespół już ponad 400 pracowników.
Firma dąży do nawiązywania długotrwałych relacji z klientami i partnerami. W oparciu o filozofię firmy E100 wspiera i rozwija środowisko, w którym każdy czuje się cennym ogniwem – od pracowników do partnerów i klientów firmy. Zasady działania E100 opierają się na tak fundamentalnych wartościach jak uczciwość, otwartość, pracowitość i szacunek. Dzięki temu E100 stała się firmą, której przewoźnicy na całym świecie powierzają swój biznes.
Dołącz do nas i pracuj tam, gdzie sukces jest standardem!
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
