GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Właściciel(-ka) placówki partnerskiej
Miejsce pracy: Krynica-ZdrójTwój zakres obowiązków
- zarządzanie własną placówką partnerską i zespołem
- wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
- zapewnienie profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem narzędzi bankowych
- budowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych
- realizowanie zadań sprzedażowych
Nasze wymagania
- masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
- potrafisz identyfikować potrzeby klienta i doradzać w zakresie wyboru odpowiedniego produktu
- masz motywację do prowadzenia własnej firmy
- potrafisz wykorzystać możliwości, jakie daje baza klientów
- możesz pochwalić się sukcesami sprzedażowymi
- masz doświadczenie w prowadzeniu biznesu. Nie jest to jednak warunek konieczny, by zostać naszym partnerem!
- jesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami
To oferujemy
- wynagrodzenie za sprzedaż, a także aktywny portfel kredytowy i współpracę z klientami
- bazę klientów już na starcie
- wsparcie ze strony dyrektora regionu
- szkolenia wdrożeniowe dla Ciebie i Twoich pracowników
- ofertę produktową banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkach
- wesprzemy Cię kampaniami CRM dla sieci partnerskiej
- nie pobieramy opłaty wstępnej!
Etapy rekrutacji
- Wyślij CV do naszej analizy.
- Spotkaj się z dyrektorem regionu.
- Spotkaj się (online) z rekruterem i dyrektorem departamentu.
- Wykonaj zadanie merytoryczne/test.
- Pracuj z nami w naszym zespole!
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.
Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?
- Na bank nie wrzucimy Cię na głęboką wodę. Nie pobieramy opłaty wstępnej. Zaplanowaliśmy wdrożenie i wsparcie na każdym etapie działania - od wyboru lokalu, po aranżację i szkolenia.
- Wyposażymy Twoją placówkę w oznakowanie, sprzęt IT oraz meble.
- Po otwarciu placówki możesz liczyć na wsparcie dyrektora regionalnego w codziennych zadaniach.
- A na początek otrzymasz bazę klientów i wsparcie finansowe.
Santander Bank Polska
Partner - właściciel placówki partnerskiej to podmiot, z którym Bank zawarł umowę agencyjną, a placówka partnerska to placówka agencyjna Santander Bank Polska S.A. działająca w imieniu i na rzecz Banku.
Na bank cenimy sobie relacje z ludźmi. Do placówek partnerskich szukamy osób, które tak jak my chcą zapewnić najlepszą jakość obsługi w sektorze finansowym.
W całej Polsce mamy sieć ponad 160 placówek partnerskich pod logo naszego banku. Ich właściciele dbają o portfele swoich klientów, a także zarządzają wieloma produktami bankowymi dla osób prywatnych oraz przedsiębiorstw.
Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
