GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Radca Prawny
Miejsce pracy: PoznańTwój zakres obowiązków
- Doradztwo prawne – sporządzanie analiz i opinii prawnych oraz wspieranie biznesu w zgodnym z przepisami prowadzeniu działalności.
- Umowy i kontrakty – przygotowywanie, opiniowanie oraz współpracę w negocjacji umów, a także prowadzenie ich rejestru.
- Dokumenty i pisma – tworzenie oraz weryfikowanie aktów wewnętrznych, regulaminów, uchwał i innych dokumentów pod kątem prawnym.
- Sprawy sądowe i administracyjne – reprezentowanie firmy w postępowaniach sądowych i administracyjnych jako pełnomocnik.
- Monitorowanie zmian w przepisach – śledzenie nowych regulacji oraz ich praktyczna implementacja we współpracy z klientami wewnętrznymi.
- Szkolenia i instruktaże – opracowywanie oraz przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń dotyczących istotnych zagadnień prawnych.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia radcy prawnego.
- Praktyczna znajomość prawa handlowego, cywilnego i gospodarczego oraz doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej przedsiębiorstw, atutem będzie znajomość branży tytoniowej lub innej branży regulowanej.
- Znajomość procedur sądowych, administracyjnych oraz podstaw prawa Unii Europejskiej i instytucji wspólnotowych.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętności interpersonalne, negocjacyjne oraz skutecznego argumentowania.
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, instruktaży, prezentacji oraz dobra znajomość pakietu MS Office.
To oferujemy
- w zamian za udział w budowaniu naszej przyszłości otrzymasz kompleksowy pakiet obejmujący wynagrodzenie, system premiowy i dalsze świadczenia, a także inspirujące miejsca do pracy i współpracy z celem. Tutaj w Imperial dajemy Ci możliwość rozwoju i nauki, wprowadzania innowacji w odpowiednim tempie i bycia częścią naszego celu, jakim jest wytyczanie ścieżki do zdrowszej przyszłości zapewniającej naszym konsumentom chwile relaksu i przyjemności
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie wypoczynku
- Dofinansowanie do posiłków
- Platforma kafeteryjna MyBenefit
- Karty sportowe (Multisport)
- Bezpłatny transport do/z pracy (autobus pracowniczy)
- Premia roczna
- Dodatkowy urlop
Każdy należy do Imperial Brands. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy organizacją prawdziwie inkluzywna. Zachęcamy i przyjmujemy zgłoszenia od osób w każdym wieku, płci, pochodzenia etnicznego, narodowości, niepełnosprawności, orientacji seksualnej, religii lub przekonań oraz osób z dywergencją neurologiczną. Wszystkim kandydatom oferujemy uczciwe i równe traktowanie. Skontaktuj się z nami pod adresem recruitment@uk.imptob.com i daj nam znać, czy możemy zapewnić Ci pomoc w wypełnieniu wniosku i/lub udziale w rozmowie kwalifikacyjnej.
Imperial Tobacco Polska S.A.
Jesteśmy firmą prawdziwie międzynarodową, czwartą co do wielkości w swojej branży i działającą na 119 rynkach. Jesteśmy innowacyjnym i globalnym biznes FMCG wspierany przez 25 000 pracowników. Wkraczając w nową erę wzrostu, dokonujemy transformacji. Naszymi sposobami pracy i kulturą kierujemy się modelem nastawionym na nowe wyzwania i kwestionującym status quon, w którym ludzie mogą w pracy dać z siebie wszystko. Nasza elastyczność i współpraca napędzają nasze ambicje, innowacyjność i sukces, a wszystko to wspierane jest przez nasze wielokrotnie nagradzane programy rozwojowe, które tworzą dla wszystkich ekscytujące i satysfakcjonujące możliwości kariery. Zachęcając do włączenia na poziomie lokalnym i wspierając rozwijający się i solidny program różnorodności na całym świecie, jesteśmy w pełni zaangażowani w tworzenie i utrzymywanie środowiska, które celebruje i szanuje różnice.
Zgodnie z przyjętą polityką, Imperial Tobacco ani jej spółki zależne nigdy nie żądają ani nie wymagają płatności w ramach jakiegokolwiek procesu rekrutacji.
Administratorem zbieranych danych jest w zależności od stanowiska, na które aplikujesz Imperial Tobacco Polska S.A. z siedzibą w Jankowicach, przy ul. Przemysłowej 1, 62-080 Tarnowo Podgórne albo Imperial Tobacco Polska Manufacturing S.A. z siedzibą w Radomiu (26-600) przy ul. Tytoniowej 2/6. W przypadku potrzeby skontaktowania się w sprawie ochrony Twoich danych osobowych, możesz to zrobić, pisząc na adres: ochrona.danych@pl.imptob.com lub też na nasz adres pocztowy. Administrator będzie przetwarzał Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawę przetwarzania stanowi: - art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 22(1) Kodeksu pracy, tj. realizacja obowiązku prawnego – w przypadku nawiązywania współpracy na podstawie umowy o pracę; - art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. nawiązanie i realizacja umowy – w przypadku nawiązywania współpracy na podstawie umowy cywilnoprawnej (np. umowy zlecenia, umowy o współpracy); - art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. udzielenie zgody, np. w przypadkach, gdy przekazują Państwo więcej danych niż wymagają tego przepisy prawa, wyrażają Państwo zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach; - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zapewnieniu Administratorowi skutecznej ochrony prawnej oraz bezpieczeństwa mienia i personelu poprzez stosowania monitoringu na terenie zakładu i wydawania identyfikatorów w ramach kontroli dostępu na tereny Administratora Twoje dane osobowe będą przechowywane przez czas: - trwania procesu rekrutacji - jeśli nie mamy zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji; - 3 lata od daty przesłania dokumentów aplikacyjnych, jeśli mamy dodatkową zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji. Masz prawo w dowolnym momencie odwołać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych za pomocą skrzynki emailowej rekrutacja@pl.imptob.com. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Masz prawo do żądania od nas, w każdym momencie, dostępu do swoich danych osobowych, ich przenoszenia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Masz także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. Masz prawo wniesienia skargi, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych- www.uodo.gov.pl. Zebrane dane osobowe możemy udostępniać podmiotom współpracującym z nami w zakresie potrzebnym do obsługi procesów rekrutacyjnych. Podanie osobowych na potrzeby bieżącej rekrutacji jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia w niej udziału a następnie zawarcia umowy i wykonania przez nas wszystkich obowiązków z zakresu prawa pracy i aktualnie obowiązujących przepisów prawa. Ostatnia aktualizacja: 11 sierpnia 2023 r.Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
