NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY intensywne warsztaty handlowe
Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu: ● Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych, ● Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz, ● Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie, ● Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów ● Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu), ● Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta, ● Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów ● Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży. ● Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów ● Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży ● Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca. ● Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów ● Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami. ● Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
Metodologia/programSKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest? Budowanie pierwszego wrażenia. Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy. ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY. Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia Telefoniczne umawianie spotkań Charakterystyka i cele poszczególnych etapów. Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta. Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta Motywacje zakupowe klientów. Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja? Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA KLIENTA Język strat i język korzyści klienta Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy? SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej Modele prezentacyjne Używanie języka korzyści oraz języka strat. Analiza Przewagi Konkurencyjnej. Prezentacja wartości klienta. Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty? MODELOWA WIZYTA HANDLOWA W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego miałaby kupić (i z całą pewnością nie jest to przedstawiciel handlowy!). Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki. Lejek sprzedaży i co z niego wycieka? Budowanie wartości oferty dla Klienta. Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja? DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią? Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży Jak odnosić sukcesy w sprzedaży Jak polubić swoich Klientów Dostrajanie się do Klienta Błędy w proaktywnym procesie handlowym ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ. Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty. Zastrzeżenia jako wyzwania. Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty. Zasady prezentowania ceny. Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży? „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej. Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży Typologia klientów. Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem. DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE Cel podejmowania dalszych działań. Jakie i kiedy podejmować kroki. PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA Indywidualny Plan Działania
TrenerBrak
Dodatkowe informacje o szkoleniuBrak