GŁÓWNE INFORMACJE:
Nr ewidencyjny:
89929503
Branża:
Księgowość/Audyt/Podatki
Zarobki:
od 5 250 do 10 500 PLN
Lokalizacja:
Polska, podkarpackie, mielecki, Mielec
Ważne do:
2025-12-05
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Wymiar czasu pracy:
pełny etat
Obowiązki:
Audytor realizuje zadania audytu wewnętrznego w Gminie Miejskiej Mielec na podstawie
ustawy o finansach publicznych, rozporządzeń wykonawczych oraz w oparciu
o Standardy audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych i wytyczne Ministra Finansów.
Możliwe zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy (nie mniejszym, niż 1/4 etatu)
ustawy o finansach publicznych, rozporządzeń wykonawczych oraz w oparciu
o Standardy audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych i wytyczne Ministra Finansów.
Możliwe zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy (nie mniejszym, niż 1/4 etatu)
Dodatkowe informacje:
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, CV - opatrzone własnoręcznym podpisem;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Miejskiej Mielec - mielec.bip.gov.pl);
3) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy, doświadczenie zawodowe;
4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje;
5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
6) oświadczenie, że kandydat jest obywatelem polskim;
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu
konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny Zapytanie o udzielenie informacji o osobie);
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
10) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
11) klauzula informacyjna;
12) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B;
13) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać w terminie do dnia : 12.11.2025 r. do godz. 15.30
osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, pok. 20, I piętro; drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, pok. 20.
Dokumenty powinny być przekazane w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Audytor wewnętrzny. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta
www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym
podpisem oraz klauzulą o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko
urzędnicze, na podstawie przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
.
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Miejskiej Mielec - mielec.bip.gov.pl);
3) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy, doświadczenie zawodowe;
4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje;
5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
6) oświadczenie, że kandydat jest obywatelem polskim;
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu
konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny Zapytanie o udzielenie informacji o osobie);
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
10) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
11) klauzula informacyjna;
12) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B;
13) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać w terminie do dnia : 12.11.2025 r. do godz. 15.30
osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, pok. 20, I piętro; drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, pok. 20.
Dokumenty powinny być przekazane w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Audytor wewnętrzny. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta
www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym
podpisem oraz klauzulą o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko
urzędnicze, na podstawie przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
jedna zmiana
System wynagradzania:
czasowy ze stawką miesięczną
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Powiatowy Urząd Pracy.
Kontakt:
Pracodawca:
Urząd Miejski w Mielcu
Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres urzędu pracy:
Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji:
polski
Urząd Miejski w Mielcu
Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres urzędu pracy:
Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji:
polski
