GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Księgowy / Księgowa PtP z j.niemieckim
Miejsce pracy: ŁódźTwój zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa procesu zobowiązań – od skanowania i rejestracji faktur po realizację płatności.
- Bieżące odpowiadanie na zapytania ze strony dostawców i rozwiązywanie zgłaszanych problemów.
- Tworzenie, aktualizacja oraz utrzymywanie dokumentacji procesowej zgodnie z obowiązującymi standardami.
- Współpraca z klientami, dostawcami oraz innymi działami w celu zapewnienia płynności procesów operacyjnych.
- Budowanie i utrzymywanie skutecznej komunikacji oraz profesjonalnych relacji z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Realizacja wyznaczonych celów biznesowych (w tym zgodność z SLA) oraz indywidualnych celów rozwojowych.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse – mile widziane)
- 2 lata doświadczenia w obszarze PTP (przetwarzania faktur, realizacji płatności, obsługi zapytań dostawców oraz skanowania dokumentów)
- Znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie co najmniej B2.
- Umiejętność pracy w środowisku wielozadaniowym oraz gotowość do nauki i rozwoju zawodowego.
- Wysoka orientacja na klienta i dbałość o jakość obsługi.
- Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne i zdolność rozwiązywania problemów.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej.
Mile widziane
- Znajomość systemu APOC (Accounts Payable on Cloud).
To oferujemy
- Bonus półroczny
- Bonus w ramach programu poleceń pracowników
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez awans pionowy lub poziomy i szkolenia wewnętrzne online/onsite
- Dostęp do platformy szkoleniowej (self-learning), szkolenia domenowe oraz z zakresu umiejętności miękkich i technicznych
- Możliwość codziennego korzystania z języka niemieckiego w pracy
- Prywatna opieka medyczna w Medicover (z możliwością rozszerzenia pakietu na członków rodziny)
- Karta Multisport lub punkty do wykorzystania na platformie MyBenefit
- Atrakcyjne grupowe ubezpieczenie
- Dostęp do platformy dotyczącej well-being, możliwość skorzystania z bezpłatnych spotkań z psychologiem
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Brak okresu próbnego
- Zapewniony sprzęt IT
- Bonusy z Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
- Możliwość uczestniczenia w wydarzeniach charytatywnych, sportowych i związanych z well-being
- Praca hybrydowa (50/50)
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- strefa relaksu
- dodatkowe świadczenia socjalne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- Multisport card
- Christmas bonus
- semi-annual bonus
- training and courses
Etapy rekrutacji
- CV analysis
- Call with the Recruiter
- Tests/Language verification
- Video interview
- Final decision
Oddział rekrutujący
Infosys Poland Sp. z o.o. - Łódź
Infosys Poland Sp. z o.o.
We are present in three major Polish cities: Łódź, Wrocław and Kraków.
The respective centers are supported by qualified professionals, providing BPM, HRO and ITO services for some of the largest clients in the world in over 28 languages. In Łódź alone there are at least 2,200 specialists, making Infosys one of the most important players in the service sector in Poland.
Our Infosys BPM Poland key business process outsourcing service areas are tax management, master data management, finance and accounting, sourcing and procurement, business transformation projects, and auditing.
With the implementation of Lean Methodology across the industry, we have focused on improving the business processes. The transformation of the Business Process Management (BPM) industry reflects the fact that the nature of work in the enterprise has moved beyond just processing transactions to management of a client’s end-to-end business process as a partner.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
